shahrdarkharg

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت عیدسعید فطر

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی پیامی فرا رسیدن عید سعید فطر را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

رمضان ماه دلدادگی به پروردگار، ماه ضیافت الهی، ماه انس با قرآن و ماه رحمت و مغفرت به پایان رسید و اینک با دلهایی مالامال از عشق و محبت و با آرزوی اینکه طاعات و عباداتمان مقبول درگاه خداوند متعال قرار گرفته باشد و بهره کافی را از این ماه پرخیر و برکت برده باشیم  به پیشواز عید سعید فطر می رویم.

عید فطر، جشن بازگشت به فطرت پاک انسانی به برکت یک ماه عبادت خالصانه و تلاش برای زدودن زنگارهای گناه و انحراف و جهالت از دل ها و جان ها در طول ماه مبارک رمضان است. عید فطر برای آنان که رمضان را آنگونه که شایسته است درک کرده اند، روز اعلام پیروزی بر طاغوت نفس است و روز شکر به درگاه الهی به خاطر آنچه در ضیافت خویش ما را به آن مهمان نمود و به سوی آن هدایت فرمود.

اینجانب، با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارک رمضان و تبریک عید بزرگ و سعید فطر به پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و همه مسلمین جهان به ویژه مردم متدین جزیره خارگ از خداوند متعال، رستگاری، عزت و کرامت همگان را مسئلت می نمایم.

عبدالحمید صفایی
شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.