نشست شهردار خارگ با مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : نشستی با حضور شهردار ، مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی و مشاور مدیرعامل پایانه های نفتی و کارشناس شهرسازی شهرداری خارگ برگزارشد .

این نشست با محوریت بررسی راهکارهای مناسب جهت حل پرونده حقوقی کارخانه آسفالت و صدور مجوز احداث بچینگ و همچنین تعاملات منطقه ای و … صورت پذیرفت .

در ابتدای این نشست شهردار خارگ با قدردانی از رویکرد مدیر عامل شرکت پایانه های نفتی در شکل گیری تعامل دوسویه فی مابین دو مجموعه شهرداری و پایانه های نفتی ، خواستار حل مشکل دیرینه کارخانه شهرداری شد.

مدیریت شهری خارگ اذعان کرد : کارخانه آسفالت شهرداری نقش بسزا و موثری در آبادانی خارگ ایفا می کند و برطرف شدن مسائل حقوقی این کارخانه کمک شایانی به این مهم می نماید . خدمت رسانی به مردم و شرکت های مستقر در خارگ با افزودن امکانات در دسترس نظیر نصب بچینگ (کارخانه تولید بتن) با توجه به فضای مناسب پیرامونی کارخانه ، سبب ساز اتفاقات نیکی چون کاهش هزینه های ساخت و ساز و سرعت بخشیدن به روند اجرایی پروژه های عمرانی و محسنات دیگری است که همگان از آن بهره مند خواهند شد .

عباس اسد روز؛ مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران نیز روند توسعه جزیره خارگ را با مدیریت جناب صفایی بسیار مثبت و رو به جلو عنوان کرد و از ایشان بواسطه ی همت و پیگیری مجدانه شان تقدیر کرد .

وی تصریح کرد : شرکت پایانه های نفتی همیشه همراه و در کنار مردم خارگ بوده است و سعی و تلاش این شرکت در خدمت رسانی روز افزون به شهروندان جزیره مقاوم خارگ خواهد بود . تداوم نشست های اینچنینی دو مجموعه بزرگ شهرداری و پایانه های نفتی بی شک تعاملات موجود را افزایش خواهد بخشید .
دکتر اسد روز در پایان وعده داد تا با بکار گیری راهکارهای مناسب مشکلات مطرح شده تسهیل یافته و تصمیمات درخوری نیز به منظور رفاه مردم شریف خارگ از سوی مجموعه تحت مدیریت ایشان گرفته شود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.