مدیر واحد عمران شهرداری خارگ: اولویت ما در اجرای پروژه های عمرانی بهره گیری از حداکثر توان پیمانکاران بومی است

مدیر واحد عمران شهرداری خارگ:
اولویت ما در اجرای پروژه های عمرانی ، بهره گیری از حداکثر توان پیمانکاران بومی است.

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، مهندس شهرام اسلامی که چندی پیش سرپرستی واحد عمران شهرداری خارگ را به عهده گرفته است در حاشیه بازید از روند اجرایی پروژه های عمرانی خارگ با اشاره به پروژه های فعال شهرداری خارگ گفت : ساختمان آتش نشانی و سالن مدیریت بحران از پروژه های فعال شهرداری خارگ میباشد که امیدواریم در موعد مقرر در سال جاری بهره برداری برسند.

در ادامه سرپرست واحد عمران شهرداری خارگ با ذکر این مطلب که تعدادی پروژه نیز در دست مطالعه و طراحی است ، افزود: طی ماه های آینده ٣ پروژه شاخص دیگر در سطح شهر به مرحله انتخاب پیمانکار خواهد رسید.

اسلامی همچنین ضمن تاکید بر لزوم بهره گیری از توان پیمانکاران بومی گفت: با تاکیدات شهردار محترم در پروژه ها از توان پیمانکاران بومی حداکثر بهره را خواهیم برد و در این راستا با انجمن صنفی کارفرمایی و پیمانکاری خارگ ارتباط مستمر و ویژه ای داریم و در اغلب پروژه ها از اعضای انجمن صنفی دعوت بعمل می آید.

سرپرست واحد عمران در پایان با تاکید بر ضرورت بهسازی و اصلاح معابر گفت : برخی معابر دارای نواقصی هستند که جهت بهبود عبور و مرور سواره و پیاده طی ماه اخیر اقدام به اصلاح آنها نموده ایم که این امر به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.