نشست شهردار با کارگروه درآمدی شهرداری خارگ برگزار شد

 

نشست شهردار با کارگروه درآمدی شهرداری خارگ برگزار شد

 

 

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : به منظور ساماندهی امورات و دستیابی به مقوله مهم درآمد پایدار ، نشست شهردار با کارگروه درآمدی شهرداری خارگ برگزار شد .

در این نشست که در ابتدا با شرح و تفصیل برنامه ها و عملکرد کارگروه درآمدی شهرداری خارگ در سال ۹۷ آغاز شد ، عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با اشاره به اهمیت بحث درآمدی شهرداری ها و لزوم برنامه ریزی راهبردی مستمر در این خصوص اذعان کرد : یکی از مهم ترین چالش های شهرداری ها با توجه به شرایط اقتصادی موجود جامعه ،تامین منابع مالی مورد نیاز برای انجام وظایف و استمرار خدمت رسانی به شهروندان می باشد ، از این رو اهمیت دارد تا با به کارگیری ظرفیت های موجود نسبت به کسب درآمد برنامه ریزی و اقدامات موثر صورت گیرد.

وی افزود : رکن اصلی پیشرفت شهرداری ها درآمد پایدار است که بعنوان پشتوانه ای قابل اتکا می تواند امورات گوناگون شهرداری را رونق بخشد. تشکیل کارگروه درامدی با در نظر گیری اصل برنامه ریزی به منظور رصد نمودن کمبودها در سایه هم افزایی و کار گروهی ، کمک شایانی به مدیریت شهری و خدمت رسانی مطلوب تر می نماید .

مدیریت ارشد شهری خارگ تصریح کرد : شهرداری خارگ با تشکیل کارگروه درآمدی سعی در توانمند سازی مجموعه در حصول درآمد داشته و این مهم را با فرهنگ سازی کسب عوارض شهرسازی ، منظم سازی انعقاد قراردادها و … پیگیری می کند.

شهردار خارگ با اشاره به لزوم تناسب میزان درآمدها و هزینه های شهرداری خارگ خاطرنشان کرد : هدف غایی که شهرداری دنبال می کند توسعه روزافزون شهر خارگ است که رضایتمندی حداکثری شهروندان را محقق می سازد و دستیابی به این مهم نیز بواسطه ی برنامه ریزی مدون در امور گوناگون علی الخصوص امورات مالی / درآمدی میسر می شود که بدین منظور هم افزایی و تعامل همه جانبه واحد های مجموعه شهرداری در تحقق این امر یاری رسان خواهد بود .

در پایان شهردار خارگ از عملکرد و مساعی ارزشمند کارکنان واحد درآمد شهرداری در سال ۱۳۹۷ به صورت ویژه قدردانی نمود .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.