نشست شهردار خارگ با عوامل عمرانی شهرداری خارگ برگزار شد

به منظور تبیین برنامه عمرانی سال جاری

نشست شهردار خارگ با عوامل عمرانی شهرداری خارگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : نشست شهردار با کارکنان واحد عمران شهرداری خارگ به منظور تبیین برنامه عمرانی سال جاری برگزار گردید .

در این نشست که به منظور بررسی ، تحلیل و برنامه ریزی امور عمران شهری صورت پذیرفت ، شهردار خارگ ضمن اشاره به ضرورت تدوین برنامه جامع عمرانی اذعان کرد : برنامه اجرایی پروژه های عمرانی در بودجه جاری مربوط به سال ۹۸ می بایست با حساسیت بالایی تهیه و تنظیم گردد ، چرا که این مقوله به مانند نقشه راه واحد عمران می تواند به پیشبرد اهداف مجموعه کمک شایانی نماید .

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ اضافه کرد : نکته حائز اهمیت در پروژه های عمرانی توجه به این اصل است که می بایست با کمترین انحراف ممکن از طرح تائید شده صورت پذیرند . از این رو الزامی است پیش از شروع پروژه با در نظرگیری نظرمشاور و بررسی جوانب اقدام گردد .

مدیریت شهری خارگ تصریح کرد :از ابتدای سال برنامه زمانبندی انجام پروژه های عمرانی تدوین با هماهنگی مجموعه مالی و حقوقی نسبت به برگذاری مناقصه اقدام نمایید.

وی در پایان با تاکید بر امر نظارت دقیق و مستمر بر پروژه های عمرانی خاطر نشان کرد : رعایت اصول فنی و نظارتی همواره باید سرلوحه مهندسین پرتلاش واحد عمران شهرداری خارگ قرار گیرد و با توجه به مساعی ایشان بر این امر وهمچنین کوشش مجدانه در راستای اجرای هرچه بهتر امور محوله و توسعه شهر خارگ از ایشان تشکرو قدردانی می نمایم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.