همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در خارگ برگزار شد 

 

همایش پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی در خارگ برگزار شد 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : همزمان با هفته تربیت بدنی وبا هدف زنده نگاه داشتن نام خلیج تا ابد فارس ، عصرامروز  با شرکت شهروندان جزیره همایش پیاده روی خانوادگی در خارگ  برگزار شد.
این مراسم با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، اداره ورزش و جوانان و امور ورزش پایانه های نفتی خارگ ، هیأت کوهنوردی و هیأت ورزشهای همگانی و جمعی از فعالین اجتماعی برنامه ریزی و اجرا گردید .
شهردار خارگ در سخنانی عنوان کرد : هدف از برگزاری چنین همایشی تشویق نمودن شهروندان به انجام  ورزشهای همگانی و همچنین زنده نگه داشتن نام خلیج تا ابد فارس و ارج نهادن به زحمات و جان فشانی های برادران سپاه پاسداران بود . وی افزود : تشکیل زنجیره انسانی با مشارکت اقشار مختلف مردم آن هم در کنارسواحل نیلگون خلیج فارس نشان از حمایت تمام قد مردم از هویت تاریخی ایران زمین است و من از همه عزیزانی که باعث برگزاری چنین مراسم پرباری شدند تشکر می نمایم .
مدیریت شهری خارگ در ادامه گفت : با توجه به رشادتهای براردان سپاه پاسداران و حساسیت هایی که طی روزهای گذشته از سوی رئیس جمهور آمریکا و حامیانش برای این دلیرمردان بوجود آمده بود برآن شدیم با تقدیر از سرهنگ محمدپور و همرزمانش ، گامی در جهت حمایت از این عزیزان برداریم و ثابت کنیم که هر موقع که پای این آب و خاک در میان باشد ، همچون برادران سپاه پاسداران در حفظ تمامیت ارضی و ناموس وطنمان کوشا خواهیم بود .
گفتنی است شرکت کنندگان مسافت ۴ کیلومتری را از مسیر میدان مقاومت تا پارک ساحلی طی نمودند و در پایان به ۴۰ نفر به قید قرعه جوائزی اهدا گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.