دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه خارگ

 

دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با امام جمعه خارگ

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ به همراه اعضای شورای اسلامی شهر  با حضور در دفتر امام جمعه خارگ با حجت الاسلام و المسلمین کمالی دیدار کردند.

وی ضمن تأکید بر عزم جدی خود و مجموعه شهرداری بر خدمت رسانی صادقانه و شبانه روزی به شهر وشهروندان ، تلاش برای تحقق اهداف سازمانی و نیز جلب رضایتمندی حداکثری شهروندان را منشور خدمتی خود اعلام کردند.

مدیریت شهری خارگ طی سخنانی به ارائه برنامه ها و سیاست های کاری شهرداری خارگ در مدیریت جدید این مجموعه پرداخت.

دکتر باقری رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اظهار داشت : خدمات انبوه شهرداری به شهروندان و شهر در تمامی بخش ها اگر منتهی به تحقق اصل رضایتمندی مردم نشود قابل قبول نخواهد بود و مدیریت شهری خارگ تمام تلاش خود را حول محور تکریم ارباب رجوع و جلب رضایتمندی شهروندان متمرکز خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین کمالی امام جمعه خارگ خدمت به مردم را بالاترین و والاترین عبادت ها دانست و خاطرنشان کرد: خدمت در شهرداری نیز می تواند عین عبادت باشد به شرطی که با نیت قرب الهی و در راستای خدمت خالصانه به مردم باشد.

امام جمعه خارگ در بخش دیگری از سخنان خود دستیابی به فضیلت خدمت به مردم را بالاترین سعادت و در عین حال بزرگ ترین نوع عبادت دانستند و افزودند : خوشبختانه بستر دستیابی به این فضیلت در مجموعه شهرداری خارگ برای خادمین این مجموعه فراهم است  و خدمتی که موجبات رضایتمندی و خوشحالی مردم را فراهم آورد ، بی تردید مقبول و مورد قبول و رضایت خداوند نیز خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.