مراسم تجلیل از زحمات یکساله اعضای شورای شهر و پرسنل شهرداری برگزار شد

به مناسبت روز شورا طی مراسمی از زحمات پرسنل شهرداری و اعضاء شورای شهر خارگ تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ :  با حضور شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر خارگ و با استقبال پر شور کارکنان مجموعه و خانواده ایشان ، مراسم جشن پرسنلی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی خارگ برگزار گردید.

در این جشن با شکوه علاوه بر اجرای برنامه های هنری هنرمندان برجسته استان و کشور از زحمات یکساله اعضای محترم شورای شهرو پرسنل شهرداری تجلیل به عمل آمد.

در ابتدای این مراسم عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ ضمن خیر مقدم و تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر اذعان کرد : شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ به معنای واقعی خانواده ای است که با تکیه بر یکپارچگی و ایمان به رسالت و اهداف خود روز به روز در مسیر آبادانی و تعالی مستمر شهر قدم بر می‌دارد. طی یک و نیم سال اخیر نیز به واسطه اراده پولادین این خانواده گام های مهمی برداشته شده است که امیدواریم با به ثمر نشستن پروژه های شاخص و ماندگار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر موجبات رضایتمندی بیش از پیش شهروندان را فراهم سازیم.

شهردار خارگ همچنین با اشاره به اینکه توجه به رضایت و آرامش خاطر کارمندان را همواره سرلوحه امور قرارداده و آن را امری نتیجه بخش می داند اضافه کرد : طی سال گذشته علیرغم تمام دشواری های اقتصادی علاوه بر قدم های مثبتی که در راستای رضایتمندی شهروندان گرامی برداشته شد ، تمام حقوق پرسنل شهرداری اعم از کارگران و کارمندان به روز و با کمترین تاخیر ممکن پرداخت گردید و همچنین در پایان سال توانستیم معوقات ایشان رابه صفربرسانیم تاپرسنل زحمتکش شهرداری باانگیزه ای مضاعف در راستای خدمت رسانی بهتربه شهروندان عزیزخارگ گام بردارند.
مهدی بخشی؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز در سخنانی با تبریک روز شوراها به اعضای شورای اسلامی شهر و همچنین تقدیر از کارکنان و زحمتکشان عرصه خدمت رسانی به شهروندان در شهرداری خارگ افزود : به لطف و توجه خاص خداوند متعال مجموعه شهرداری و شورا با آرامش و طیب خاطر در مسیر آبادانی شهر خارگ بی وقفه در تلاش است و بی شک این تلاش ها وقتی که با چاشنی رضایتمندی شهروندان توام گردد شیرینی دو چندان پیدا می کند. از این رو شایسته است تا سال ۹۸ که با همت جهادی پرسنل شهرداری در روزهای بحرانی عید آغاز گردید ، با انگیزه و شوق خدمتی بیش از پیش ادامه یابد تا بتوانیم به حول قوه الهی کارنامه درخشان دیگری از همت و تلاش مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ بر جای بگذاریم.

در ادامه برنامه اجرای گروه طنز خورجین خنده و موسیقی شاد با خوانندگی (مجتبی دربیدی) و تک نوازی نوازنده بین المللی (مجتبی پناهی) شور و انرژی خاصی را به سالن برگزاری بخشید .

پایان بخش این جشن با شکوه نیز به قدردانی و اهدای لوح و هدایای ارزنده به تمامی پرسنل شهرداری و شورای اسلامی شهر اختصاص داشت و از پرسنل به پاس یک سال تلاش خالصانه و بی وقفه ، تجلیل با شکوه به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.