پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروز جانباز.

پیام شهردار خارگ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)علیه السلام و روز پاسدار،همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروز جانباز .

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت است .
سوم و چهارم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانبازیادآور رشادت‌های آن حضرت وهفتاد و دو تن از یاران با وفای ایشان در دشت کربلا و روز عاشورا است، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی ، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
دفاعی و پاسداری که امروزه در عرصه های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی خودنمایی می کند، بازتاب رشادت های پاسداران سبز پوش سپاه پاسداران ایران عزیزمان و از جان گذشتگی جانبازان سرافراز میهن اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان عزیزسرزمین اسلامی به خصوص پاسداران و جانبازان سرافراز استان بوشهر و شهر خارک تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون آنان را در سایه توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *