پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار،همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروز جانباز.

پیام شهردار خارگ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت امام حسین (ع)علیه السلام و روز پاسدار،همچنین ولادت حضرت ابوالفضل العباس (ع)وروز جانباز .

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در تاریخ اسلام، ماه مبارک شعبان، مزین به طلوع انوار تابناکی از آسمان امامت و ولایت است .
سوم و چهارم شعبان سالروز ولادت سرور و سالار شهیدان و اسوه آزادگان جهان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانبازیادآور رشادت‌های آن حضرت وهفتاد و دو تن از یاران با وفای ایشان در دشت کربلا و روز عاشورا است، حرکتی عظیم که با اتکا به پیشینه‌ای معنوی ، باعث شد تا اسلام و شیعه در عصر حاضر در عرصه جهانی متعالی بماند.
دفاعی و پاسداری که امروزه در عرصه های مختلف نظامی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی خودنمایی می کند، بازتاب رشادت های پاسداران سبز پوش سپاه پاسداران ایران عزیزمان و از جان گذشتگی جانبازان سرافراز میهن اسلامی است.
اینجانب فرارسیدن میلاد با سعادت امام حسین(ع)، روز پاسدار و روز جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان عزیزسرزمین اسلامی به خصوص پاسداران و جانبازان سرافراز استان بوشهر و شهر خارک تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان توفیقات روز افزون آنان را در سایه توجهات خاص حضرت ولیعصر(عج) مسئلت دارم.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.