بوستان گردشگری خارگ با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان محترم گشایش یافت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بوستان گردشگری و تفریحی خارگ با حضور جمعی از مسئولین و شهروندان محترم  افتتاح شد.

شعیب بحرینی شهردار خارگ، در آیین افتتاح این پارک، توسعه فضای سبز و مراکز تفریحی را یکی از مطالبات جدی مردم عنوان و آن راعاملی برای ایجاد شادی و نشاط و سلامت در جامعه عنوان کرد.

وی افزود: توسعه فضای سبز و احداث پارک‌ها همواره یکی از اولویت های شهرداری بوده که با جدیت در حال پیگیری است.

شهردار خارگ در ادامه افزود: این بوستان در مساحت تقریبی ۵۵۰۰ متر مربع با چشم انداز زیبای دریا بوده و دارای امکاناتی نظیر آبنما ، آلاچیق ، پرگولا، مدرسه سبز ، محیطی برای ماسه بازی کودکان ، نیمکت ، آبنما و برکه ، و پوشش گیاهی گل ، درخت های سایه انداز و چمن و مسیر های حرکتی مناسب که در مجموع ،محیطی شاد و مفرح را برای شهروندان عزیز مهیا نموده است.

در ادامه دکتر لطف اله علی پور؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ نیز ضمن تقدیر از مساعی ارزشمند مجموعه شهرداری بر لزوم خدمت رسانی شایسته به شهروندان فهیم خارگ تاکید نمود و اذعان کرد ،مجموعه شهرداری و شورای شهر خارگ طی دوره جاری با رویکردی ویژه نسبت به مقوله توسعه سرانه پارک ها و فضای سبز و ترویج نشاط اجتماعی در جزیره پروژه های متعدد و شاخصی را در دستور کار قرار داد که با به انجام رسیدن آنها شاهد ارتقا کالبد عمرانی شهر زیبای خارگ خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.