در دیدار با مدیر عامل پتروشیمی خارگ مطرح شد: همه تلاش ها در راستای بهرمندی هرچه بیشتر مردم از پیشرفت های این شرکت است.

ه گزارش روابط عمومی، شهرداری خارگ، شهردار و دوتن از اعضای شورای شهر این جزیره، در دیدار با مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی خارگ، انتصاب او را تبریک گفتند.

براساس این گزارش، شعیب بحرینی شهردار خارگ ضمن آرزوی موفقیت برای این مقام مسئول پتروشیمی، گفت: خوشبختانه آقای دکتر وفایی در جای جای صنعت پتروشیمی نام نیکی از خود برجای گذاشته و انتظار می رود تا در این برهه از حرفه شان، شهر خارگ را نیز از تخصص خود بهرمند سازند.

وی افزود: شهر خارگ به ویژه بخش بومی نشین به توجهات خاص نیاز دارد. بسیاری از کوچه ها و معابر در شان مردم خونگرم جزیره و منطقه صادراتی نفت، آن هم با وجود استقرار شرکت های بزرگ نفتی نیست. لذا دراینباره، از ایشان خواستار مساعدت های بیشتر و ویژه هستیم.

بحرینی خاطرنشان کرد: البته شرکت پتروشیمی درهمه دوره ها نسبتا تعامل خوبی با شهرداری و شهر داشته اما، مسائل و مطالباتی همچنان باقی مانده که امیدواریم با نگاه مثبت آقای وفایی آینده ای بهتر از قبل، پیش رو داشته باشیم.

سمیه گیوی و بهروز خواجه نیز در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک به مدیر عامل جدید پتروشیمی خارگ، ابراز امیدواری کردند تا با هم افزایی این سه دستگاه، مشکلات جزیره خارگ رفع و بیش از قبل به شهری پرجاذبه و توریستی تبدیل شود.

حسن وفایی مدیرعامل جدید شرکت پتروشیمی خارگ نیز دراین نشست ضمن قدردانی متقابل، بیان داشت: امیدوارم با همکاری هرچه بیشتر بین دستگاهی بتوانیم جزیره صنعتی خارگ را در مسیر توسعه های چشمگیر قرار دهیم.

وی تصریح کرد: معتقدم هرشخص به فراخور توان و جایگاهش می بایست منشا خیر و روشنایی برای پیرامون خود باشد. گفتنی است در این دیدار دوستانه، بر همکاری های بیشتر از سوی شورا و شهرداری شهر در قالب مقررات و اختیارات، با شرکت پتروشیمی خارگ تاکید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *