پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت هفته نیروی انتظامی

. به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی شهردار به همین مناسبت پیام تبریکی صادر کرد.

در متن پیام آمده است :

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی مظهر حاکمیت و امنیت جمهوری اسلامی است.”مقام معظم رهبری ”

خدمت به مردم ولایت مدار و شریف میهن اسلامی لوح افتخار زرین و پشتوانه ی معنوی گران سنگی است که خدمت گزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر آن مفتخرند.

بدون تردید آرامش مردم و امنیت مال و جان آنان ودیعه ای است الهی که مجاهدت های شبانه روزی عزیزان و خادمان ملت در نیروی انتظامی آن را به ارمغان می آورد وزمینه پیشرفت، تعالی و نیل به توسعه همه جانبه و پایدار، را فراهم می کند.

هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردانی جان بر کف که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنان زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.

بدین وسیله با قدردانی از زحمات و خدمات ارزشمند نیروی پر افتخار انتظامی به ویژه فرماندهی و کارکنان خدوم این نیرو در جزیره خارگ ، ضمن تبریک فرار رسیدن هفته نیروی انتظامی ، امیدوارم در پناه حضرت باریتعالی، تحت توجهات حضرت ولی عصر(عج) و با پیروی از رهنمودهای ارزشمند فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در پیشبرد اهداف نظام و در برقراری نظم و امنیت سرافراز و پیروز باشند.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *