پیام شهردار خارگ به مناسبت روز جهانی قدس

شهردار خارگ با صدور پیامی ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس از مردم روزه‌ دار جزیره خارگ برای شرکت با شکوه در راهپیمایی روز جهانی قدس که نماد وحدت و اراده امت اسلامی است دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.

هر سال در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، کشور عزیزمان ایران اسلامی به همراه ملت‌های مسلمان جهان، روز جهانی قدس را با شکوه عظیمی برگزار می‌کنند، ولی جنایات ددمنشانه رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و روزه دار فلسطین از یک سو و سیاستهای تفرقه‌ای و خباثت انگیز استکبار جهانی در بلاد جهان اسلام به منظور تامین امنیت رژیم صهیونیستی از سوی دیگر موجب شده است که امسال روز قدس حساس تر از گذشته شود.

به طور قطع حضور یکپارچه امت اسلامی در سراسر جهان  و به خصوص مردم مؤمن و روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز جهانی قدس موجب افزایش روحیه مبارزه و مقاومت رزمندگان فلسطینی و یاس و نا امیدی و انزوای جهانی رژیم غاصب صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت و صهیونیستها رویای ایجاد خاورمیانه بزرگ و نقشه شیطانی از نیل تا فرات را با خود به گور خواهند برد.

اینجانب با گرامیداشت این مناسبت بزرگ اسلامی و جهانی ، مردم مومن و همیشه در صحنه جزیره خارگ را به حضور پرشور و دشمن شکن  در راهپیمایی روز قدس دعوت نموده، باشد که این حماسه بزرگ، نابودی هر چه زودتر رژیم منحوس صهیونیستی ، این غده چرکین و سرطانی را در پی داشته باشد.

شعیب بحرینی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.