بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی،نشست صمیمی شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با حضور رئیس اداره کتابخانه های عمومی خارگ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، بـه مناسبـت هفتـــه کتاب و کتابخوانی ، شهردار خارگ به اتفاق رئیس و عضو شورای اسلامی شهر بــا حضــور در اداره کتابخـانه هــای عمــومی جزیره خارگ از زحـمات این مجموعه تقدیـر نمودند.

شعیب بحرینی ؛ شهردار خارگ در این دیدار اظهار داشت: تعامل بین شهرداری و نهاد کتابخانه های عمومی به افزایش بهره وری کتابخانه ها منجر خواهد شد.

وی در ادامه افزود : رشد ، تعالی و بالندگی هر شهر در افزایش انگاره های درونی شهروندان آن شهر نهفته است و الفت با یار مهربان می تواند سبب ارتقای شخصیتی فرد شود .

لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ نیز افزود : هفته کتاب و کتاب خوانی فرصت مغتنمی است تا از تلاشگران این عرصه تشکر و قدردانی کنیم. کتابداری از مشاغل شاخص در عرصه فرهنگی می باشد و حمایت و توجه به تلاش این قشر در گسترش فرهنگ از اهمیت والایی برخوردار است که با توجه به رویکرد فرهنگ محوری شورای شهر ، مورد توجه قرار دارد و به امید خدا در تلاش خواهیم بود تا برنامه های درخوری را در این راستا به انجام برسانیم.

یوسف وطن دوست از اعضای شورای شهر خارگ نیز در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته کتاب به نقش کتابداران در تقویت فرهنگ کتابخوانی و تشویق و ترغیب جوانان و نوجوانان به مطالعه بیشتر کتاب به عنوان یک دوست ارزشمند و رشد دهنده اشاره کرد و گفت: برخورد کتابداران با مراجعان همچنین سطح تحصیلات و تخصص و تجربه آن ها در امر ارتقاء کیفیت خدمات رسانی و جذب جوانان و نوجوانان به کتابخانه های عمومی تاثیر بسیار خوبی دارد.

پری غنچه رئیس کتابخانه های عمومی شهر خارگ نیز در ادامه ضمن خوش آمد گویی به شهردار و رئیس و عضو شورای اسلامی شهر از حسن نظر آنها تشکر و خاطر نشان کرد : گرامی داشت و حضور تیم مدیریت شهری حامل این پیام است که افق و چشم انداز این مجموعه برای ارتقاء و پیشرفت شهر در راستای افزایش آموزه های درونی و فرهنگ سازی مناسب در همه زمینه ها است .

در پایان این دیدار به مناسبت هفتـــه کتاب و کتابخوانی و به پاس تشکر و قدردانی از زحمات آقای پری غنچه ، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهر خارگ تقدیر گردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.