گزارش تصویری :مجموعه شورای اسلامی شهر و شهردار خارگ با حضور مشاور محترم مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت از پروژه های زیرساختی خارگ بازدید نمودند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر وشهردار خارگ روز شنبه میزبان مشاور محترم مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت بوده و از پروژه های زیرساختی خارگ بازدید نمودند.

 لطف اله علی پور رئیس شورای شهر خارگ اظهار داشت: مردم صبور و مقاوم خارگ همواره با محدودیت ها و محرومیت های خاص جزیره کنار آمده اند و پایداری آنان در مقابله با توطئه ها و مشکلات زبانزد است.

وی افزود: از این رو قدردانی و اکرام مردم خارگ و تلاش در جهت رفاه ایشان ضروریست.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: یکی از موارد مهمی که نیاز است مورد توجه قرار گیرد همکاری شرکت نفت در حل مشکلات مردم است که در دولت جدید اقدامات مناسبی صورت گرفته اما این مسیر هنوز نیاز به تلاش بیشتری دارد.

بازدید از پروژه های اساسی

رییس شورای شهر خارگ گفت: یکی از اولین پروژه هایی که به همراه مشاور مسئولیت های اجتماعی شرکت نفت بازدید شد؛ مدارس در حال نوسازی خارگ بود که یکی از دغدغه های مهم اعضای شورای شهر است چرا که فرزندان خارگ باید در مدارس مجهز و هوشمند درس بخوانند.

علی پور با تاکید بر لزوم همکاری صنایع بزرگ مستقر در خارگ برای رفاه مردم گفت: تماس مداوم مردم خارگ با انواع آلاینده های صنعتی سندیست محکم برای انجام مسولیت های اجتماعی صنایع در قبال همه ی ساکنان جزیره خارگ که باید بصورت مدون و بی وقفه انجام شود و شورای شهر نیز پیگیر تمام مطالبات مردم خارگ در این زمینه هست.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.