پیام رئیس شورای اسلامی شهر و شهردار خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

پیام شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر

 

 

مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظما خامنه ای مد ظله العالی:

شهیدان عزیزمان آقای رجایی و آقای باهنر حقیقتا دو نمونه برجسته از یاران انقلاب بودند.

 

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ رییس شورای اسلامی شهر و شهردار خارگ به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و شهادت شهیدان رجایی و باهنر پیامی صادر کردند.

 

 

متن این پیام به این شرح است :

 

 

 

 

قطعا ، موفقیت همه دستگاه های اجرایی در پیشبرد اهداف سازمانی خود تماما وابسته به همراهی، همدلی و مشارکت آحاد مردم است و موفقیت، توسعه و پیشرفت هر سازمانی به بهره‌وری، تخصص، تعهد کاری و اخلاقی نیروی انسانی آن سازمان وابسته است و هیچ تلاشی در زمینه‌ی پیشبرد اهداف و ارتقای آن مجموعه، بدون کوشش این کارکنان آن نتیجه‌بخش نخواهد بود.

 

هفته‌ی دولت که نمادی است از وحدت مردم و دولت اسلامی؛ فرصت مغتنمی‌ست برای بازخوانی نقش و وظایف دولت‌‌مردان و قدردانی از همه‌ی کارکنان خدوم کشور که در بخش‌های مختلف، متواضعانه برای کسب رضای پروردگار و خدمت‌رسانی به مردم فعالیت می‌کنند.

 

 

بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان بزرگوار آقایان رجایی و باهنر که به فرموده مقام معظم رهبری نمونه بارز از یاران برجسته انقلاب بودند ، هفته دولت و روز کارمند را خدمت همه مردم ، کارمندان و کارگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به ویژه همکارانمان در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ تبریک عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیقات روز افزون همه مدیران و خدمتگزاران خدوم را خواستاریم.

 

مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری خارگ نیز تمام تلاش و توان خود را جهت خدمت به شهروندان عزیز خارگ بکار بسته و امیدواریم هفته دولت فرصتی باشد جهت ارایه خدمات مطلوب تر به آحاد جامعه و عموم مردم که بتوان روحیه امید و نشاط را در میان مردم تقویت کرد.

 

لطف اله علی پور/ شعیب بحرینی

رییس شورای اسلامی شهر / شهردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.