بازدید مجموعه شورای شهر از پروژه هایی که به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهند شد.

بازدید مجموعه شورای شهر از پروژه هایی که به مناسبت هفته دولت افتتاح خواهند شد.

 

در آستانه هفته دولت و در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به مردم شریف و قدردان خارگ پروژه های شهرداری خارگ  افتتاح می شود.

از این رو اعضای شورای اسلامی شهر خارگ به بازدید از پروژه هایی پرداختند که قرار است در هفته ی دولت افتتاح شوند.

 

دو پروژه ای که در هفته ی پیش رو توسط شهرداری تکمیل شده؛ پروژه نهالستان و نورپردازی سالن پلاتو هنرمندان عرصه تئاتر خارگ است.

پروژه نهالستان خارگ با اعتباری بالغ بر دوملیارد ریال راه اندازی شده است که با شروع بکار آن می توان در زمینه ی تولید نهال و گل های آپارتمانی، درختان مثمر و غیرمثمر برای زیبایی سطح شهر خارگ به خودکفایی رسید و در هزینه کردهای شهرداری صرفه جویی نمود.

همچنین احیای نورپردازی سالن پلاتو گروه تئاتر خارگ با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و پانصد میلیون ریال به اتمام رسیده  که با افتتاح  این پروژه یکی از مشکلات مهم و دیرینه ی هنرمندان موفق خارگ حل خواهد شد.

 

راه خدمت پایان ندارد

 

لطف اله علی پور رییس شورای شهر خارگ درباره پروژه های شهرداری گفت : اولویت و تاکید شورای شهر بر به پایان رساندن پروژه های شاخص دور قبل و انجام پروژه های کلان جدیدی است که بر اساس نیاز مردم طراحی شده باشد. وی افزود؛ مردم شریف خارگ لایق کارهای بزرگ تری هستند که در آینده ای نچندان دور باعث اعتلای زیر ساخت های رفاهی و خدماتی شهر گردد.

 

وی در پایان از صبر و اعتماد مردم خارگ تقدیر و تشکر کرد و روز پزشک را با گرامی داشت یاد شهدای سلامت به همه ایثارگران راه طبابت تبریک گفت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.