ریس شورای اسلامی شهر خارگ :  حمایت شورای اسلامی شهر از هیئت های مذهبی 

ریس شورای اسلامی شهر خارگ :

حمایت شورای اسلامی شهر از هیئت های مذهبی

 

 

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، یوسف وطن دوست رییس شورای اسلامی شهر خارگ با اعلام این خبر افزود : شورای اسلامی شهر در چار چوب اختیارات قانونی خود از هیئت های مذهبی و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام حمایت می‌کند.

 

یوسف وطن دوست با تاکید بر لزوم برگزاری هر چه با شکوه‌تر مراسمات ویژه ماه محرم گفت : برگزاری مراسمات ماه محرم و عزاداری سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران بافای حضرت در جزیره خارگ قدمت بسیار دیرینه ای دارد.

 

رییس شورای اسلامی شهر با اشاره به تحت تاثیر قرار گرفتن مراسمات محرم در سال های گذشته به دلیل بیماری کرونا گفت : در طی دو سال اخیر به دلیل بروز پاندمی کرونا اجرای مراسمات تحت تاثیر این بیماری بود که به لطف خدا و خدمات و همت دولت در اجرای واکسیناسیون بیماری کرونا و کاهش روند ابتلا به این ویروس امسال این مراسمات به صورت حضوری و با حضور پر شور مردم و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود.

 

یوسف وطن دوست در پایان گفت : با درخواست هیئت امنای مسجد امیر المومنین علی علیه السلام و مصوبه شورای اسلامی شهر مساعدت مالی جهت تعمیر و نوسازی ادوات آیین عزاداری سنتی بعمل آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.