یوسف وطن رییس شورای اسلامی شهر خارگ: سالن پلاتو تجهیز می‌شود.

یوسف وطن رییس شورای اسلامی شهر خارگ: سالن پلاتو تجهیز می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، یوسف وطن دوست رییس این شورا با اعلام این خبر افزود : طی نشست مشترکی که شب گذشته با حضور تعدادی از هنرمندان و جامعه هنری خارگ در محل دفتر شورای اسلامی شهر خارگ برگزار شد شهردار واعضای شورای اسلامی شهر پای درد دل و دغدغه های این قشر از جامعه نشستند.

 

رییس شورای اسلامی شهر خارگ در ادامه با اشاره به کمبود ها و کاستی های پیش روی جامعه هنرمندان گفت : اهم مشکلات جامعه هنری خارگ در حوزه هنری مربوط به زیرساخت ها می‌باشد.

 

در این جلسه نمایندگان جامعه هنری خارگ ضمن تاکید بر لزوم حمایت از جامعه هنرمندان به عنوان یکی از عوامل بازدارنده در بروز آسیب های اجتماعی ، مشکلات مالی ، کمبود زیرساخت های آموزشی ، وضعیت نا مطلوب سالن اجتماعات ،پلاتو وکلاسهای هنری را از عمده مشکلات پیش روی هنرمندان ، بیان کردند.

در این نشست اعضای شورای اسلامی و شهردار خارگ نیز با بیان لزوم حمایت از هنرمندان ، بر حمایت همه جانبه از این قشر در چهار چوب اختیارات قانونی شورای اسلامی شهر و شهرداری را مورد تاکید قرار دادند.

 

 

رییس شورای اسلامی شهر در پایان با اشاره به تجهیز سالن پلاتو گفت : طی ماه آینده تجهیزات نوری سالن پلاتو با مصوبه شورای اسلامی شهر و اجرا توسط شهرداری به اتمام خواهد رسید و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت وبخشی از دغدغه هنرمندان توسط شهرداری و شورای شهر برطرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.