کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ تشکیل شد.

شهردار خارگ خبر داد :

کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ تشکیل شد.

 

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شعیب بحرینی با اعلام این خبر افزود : عصر امروز اولین جلسه کمیته ورزش و تندرستی شهرداری خارگ با مربیان و پیشکسوتان ورزش در خارگ و تعدادی از مدیران شهرداری تشکیل شد.

 

در این جلسه شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت ورزش در سلامت جسم و روان فرد و خانواده گفت : با اهمیت دادن و توجه به مقوله ورزش به ویژه ورزش همگانی باعث جلوگیری از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی خواهیم شد که در نهایت این موضوع ضمن تضمین سلامت جسمی فرد و جامعه سلامت روانی و استحکام خانواده را در پی خواهد داشت.

در این نشست منصور زاده از مربیان بین المللی رشته دوگانه کشور نیز با برشمردن اهمیت توجه به ورزش در حوزه همگانی گفت : در صورت توجه به ورزش به ویژه در سنین پایه در نهایت شاهد جامعه ای سالم و پویا خواهیم بود.

منصور زاده با اشاره به اهداف تشکیل این کمیته گفت : شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی نقش بسیار مهمی را در بروز و انجام رویدادهای فرهنگی و ورزشی دارند و امیدوارم که با تشکیل این کمیته این نوع فعالیت ها از حوزه کمی به کیفی تغییر مسیر داده و در نهایت شاهد تاثیرات مثبت آن در جامعه باشیم.

در ادامه این نشست اعضای کمیته به بحث و تبادل نظر در مورد برنامه های آتی این کمیته پرداختند و مقرر شد اولین فعالیت ورزشی این کمیته با مشارکت همگانی در روز عید غدیر خم به  انجام برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *