معاون عمرانی استاندار بوشهر : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

معاون عمرانی استاندار بوشهر : تکمیل پروژه های نیمه تمام در اولویت قرار گیرد.

 

روز گذشته همزمان با عید سعید قربان معاون عمرانی استاندار ، فرماندار بوشهر و تنی چند از مدیران استان از جزیزه خارگ بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، در این بازدید یک روزه معاون محترم عمرانی استاندار ضمن بازدید از پروژه های عمرانی تاکید کرد : با توجه به وضعیت اقتصادی حاکم بر کشور به ویژه شهرداری ها ، اولویت با تکمیل و بهره برداری از پروژه های نیمه تمام است.

در ادامه این بازدید جلسه ای به منظور بررسی مسایل و مشکلات پیرامون مدیریت شهری در محل شهرداری خارگ برگزار گردید.

 

در این نشست یوسف وطن دوست رییس شورای اسلامی شهر ضمن تبریک عید قربان با بر شمردن مشکلات حوزه شهری گفت : یکی از مشکلات دیرینه شهروندان در حوزه آب و فاضلاب است که به دلیل عدم استقرار آبفا در خارگ مردم با مشکلات عدیده ای در این خصوص مواجه هستند به نحوی که خدمات توزیع آب توسط شهرداری خارگ صورت می‌گیرد.

 

ریس شورای اسلامی شهر با اشاره به وضعیت نا مطلوب تنها مجتمع فرهنگی در خارگ گفت : این مجتمع تنها محل تمرین گروه های هنری است که نیازمند تجهیز و به روز رسانی امکانات می‌باشد.

 

در این جلسه شهردار خارگ نیز با ارایه گزارشی از پروژه های شهرداری گفت : کمبود منابع مالی و همچنین مشکلات عدیده در حمل مصالح یکی از عوامل افزایش مدت و مبلغ پیمان ها در خارگ می‌باشد.

 

شعیب بحرینی شهردار خارگ در ادامه با اشاره به نبود خاک مناسب جهت نگهداری و توسعه فضای سبز خواستار تسریع در روند صدور مجوزهای لازم به منظور انتقال آن به خارگ شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.