تقدیر شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ از قهرمان ملی پوش تیم هندبال ساحلی

 

تقدیر شهردار ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر خارگ از قهرمان ملی پوش تیم هندبال ساحلی

 

 

به گزارش روابط عمومی، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار جزیره خارگ طی مراسمی که در محل دفتر شورای اسلامی شهر برگزار شد از آقای فهیم ( وحید ) عرب زاده قهرمان ملی پوش تیم ملی هندبال ساحلی تقدیر کردند.

یوسف وطن دوست رئیس شورای اسلامی شهر خارگ اظهار داشت: از آنجایی که با ورزش و جامعه ورزشی آشنا هستم، اعتقاد دارم که ورزش جزیره خارگ علی رغم خروجی بالای آن که امروز از آن می بینیم، دارای ظرفیت است.

 

وی افزود: مقام های کسب شده در عرصه های مختلف ورزشی ، عمدتا به دلیل همت والای خود ورزشکاران جزیره خارگ بوده که این موضوع شایسته تقدیر است. شورای اسلامی شهر خارگ به همراه مجموعه شهرداری خارگ در طی سالهای اخیر در حد توان خود از جامعه ورزشی جزیره خارگ حمایت نموده تا بتواند در مسیر توسعه ورزش خارگ قدم بگذارد.

 

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: وحید عرب زاده توانسته در سالهای اخیر برای کشور و جزیره خارگ افتخار آفرینی کند، حمایت از این قشر یعنی حمایت از سلامت و صلابت جامعه و جلوگیری از آسیب های اجتماعی خواهد بود.

در ادامه این نشست شعیب بحرینی شهردار خارگ نیز اظهار داشت: اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری خارگ همواره حامی ورزش جزیره بوده و مصوبه های بسیار خوبی در این راستا داشته و تمام تلاش خود را برای حمایت بیش از پیش از ورزشکاران لایق خارگی خواهند کرد.

وی افزود: جزیره خارگ در نیروی انسانی ظرفیت و پتانسیل بسیار بالایی دارد و نیم نگاهی به جوانان ورزشکار خارگ موجب کشف قهرمانان بسیاری خواهد شد چنان که اکنون هم قهرمانان زیادی در رشته های مختلف را دارا هستیم.

 

شهردار خارگ در ادامه تصریح کرد: البته جا دارد از پدر و مادر این ورزشکاران هم تشکر کنیم که با هدایت و تربیت صحیح و درست این فرزندان در کنار تحصیلات آنها را در این مسیر قرار دادند .

 

بحرینی گفت : در طی یکسال گذشته توجه بسیار خوبی به امر ورزش شده که نمونه بارز آن افتتاح اولین رینگ کیک بوکسینگ در جزیره با حمایت شورای اسلامی شهر و شهرداری خارگ بوده است.

 

تیم ملی هندبال ساحلی ایران با درخشش فهیم عرب زاده در مسابقات جهانی موفق به کسب مقام نهم شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.