روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر درخارگ

برگزاری نمایشگاه مبارزه با مواد مخدر درخارگ

به گزارش روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی جزیره خارگ ، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر با حضور سروان بهرام نژاد نماینده سپاه ثار الله خارگ ، مدیر حراست ، مدیر روابط عمومی ، کارشناس روابط عمومی در محل دفتر معاونت شهرداری خارگ تشکیل شد.

دراین جلسه نماینده سپاه ثار الله با تاکید بر اهمیت توجه به آسیب های اجتماعی و مبارزه با آن گفت : مواد مخدر یکی از آسیب های شاخص در تخریب بنیان خانواده ها و در مرحله بعد نابودی جامعه است.

سروان بهرام نژاد با تشریح برنامه های روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت : به همین مناسبت درصدد برگزاری نمایشگاهی با موضوع مواد مخدر در پایانه مسافر بری مروارید هستیم که در ۵ و ۶ تیر ماه برگزار خواهد شد.

نماینده سپاه ثار الله با اشاره به موضوعات برگزاری نمایشگاه گفت : دراین نمایشگاه غرفه هایی نظیر سلامت ، خط مشاوره اعتیاد ، نمایش نمونه های مختلف مواد مخدر ، نمایش ۹۰ تابلو عکس با موضوعات مواد مخدر و آسیب های آن ، ایستگاه نقاشی ، نمایش فیلم های کوتاه در خصوص مواد مخدر ، دایر و به نمایش گذاشته خواهد شد.

اسماعیل صالحی معاون شهردار خارگ نیز در این نشست با اشاره به آمادگی شهرداری جهت اجرای برنامه های فرهنگی به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی گفت : شهرداری خارگ در حوزه مبارزه با آسیب های اجتماعی و به ویژه مبارزه با مواد مخدر ضمن اجرای برنامه های خاص از برگزاری نمایشگاه یاد شده نیز حمایت میکند و آمادگی اجرای مشترک این نمایشگاه را دارد.

مدیر حراست شهرداری خارگ نیز در این نشست با تاکید بر لزوم توجه به قشر کودکان به عنوان آینده سازان جامعه گفت : با پایین آمدن سن مصرف سیگار در قشر نوجوان ، سن ورود به اعتیاد نیز پایین آمده است و ضروری است که برنامه های خاص برای مخاطب کودک و نوجوان در این نمایشگاه عرضه شود تا از ابتلای آنان به موا د مخدر جلو گیری گردد.

مدیر روابط عمومی ، امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ نیز در این نشست با اشاره به برگزاری مسابقه نقاشی با موضوع آسیب های مصرف مواد مخدر و سیگار ویژه کودکان و نوجوانان گفت : یکی از برنامه های ویژه این نمایشگاه برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان است که به صورت مجازی برگزار خواهد شد و به نفرات برگزیده این مسابقه جوائزی اهدا خواهد گردید و قطعا این مسابقه و این قبیل فعالیت ها تاثیر بسزایی در فرهنگ سازی و ایمن سازی کودکان و خانواده ها در ابتلا به مصرف مواد مخدر خواهدداشت.

در ادامه این نشست مقرر شد این نمایشگاه با مشارکت شهرداری خارگ ، سپاه ثار الله و دیگر نهادهای مورد نظر در محل اسلکه مروارید برگزار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.