فستیوال بازی ورزشی کودکان برگزار می‌شود.

فستیوال بازی ورزشی کودکان برگزار می‌شود.

 

 

به گزارش روابط عمومی و امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، فستیوال بازی ورزشی ویژه کودکان در خارگ برگزار میگردد.

 

شعیب بحرینی شهردار خارگ در جلسه کمیته فرهنگی شهرداری خارگ که با حضور رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر و همچنین مدیر روابط عمومی ،امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، خانم کنعانی مربی بازی ورزشی کودکان در دفتر شهردار برگزار شد گفت : ایجاد برنامه های فرهنگی با رویکرد روحیه شادی و نشاط در میان شهروندان به ویژه در اعیاد قربان و غدیر و دهه امامت و ولایت یکی برنامه های شهرداری و شورای اسلامی در تیرماه خواهد بود.

بحرینی با تاکید بر لزوم توجه به کودکان گفت : بسیاری از مهارت ها را میتوان در قالب بازی به کودکان آموخت.

بحرینی در ادامه به نقش ویژه والدین در تربیت کودکان اشاره و تاکید کرد :

با توجه به شرایط موجود در جامعه بین والدین و کودک فاصله ایجاد شده و کودکان از بازی های تحرکی به بازی های مجازی روی آورده اند و این خود باعث بروز آسیب های متعدد در این حوزه های تربیتی شده است که این قبیل جشنواره ها فرصت مناسبی است که والدین در فضایی امن و مناسب ساعاتی را با کودکان خود به بازی و شادی بپردازند.

دکتر موری بازفتی رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر نیز با تاکید بر لزوم توجه به روحیه کودکان و برنامه ریزی جهت ایجاد فضای مفرح و اجرای برنامه های متنوع برای آنها گفت: با توجه به شرایط خاص جزیره و برخی محدودیت ها توجه به مسائل کودکان به ویژه امور ورزشی و بازی اهمیت بسیاری دارد.

برنامه ریزی در این خصوص باهمکاری کارشناسان تربیت بدنی و مربیان بازی کودک با محوریت غنی سازی اوقات فراغت گروه سنی ۳ تا ۸ سال در دستور کار کمیسیون فرهنگی شورا خواهد بود.

خانم کنعانی مربی بازی ورزش کودکان نیز در این دیدار ضمن تشریح برنامه های این جشنواره گفت : این جشنواره با محوریت بازی های آبی ویژه کودکان در فضای پارک سیمرغ برگزار خواهد شد.

 

لازم به ذکر است شرایط ثبت نام و شرکت کودکان در این جنشواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.