گسترش ارتباطات دوسویه و تعامل سازنده ارگان ها و شرکت ها؛ کلید ارائه خدمات مطلوب به شهروندان خارگ

در نشست اعضای شورای شهر و شهردار خارگ با مدیرعامل و رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، در نشستی که در دفتر شهردار خارگ برگزار شد ، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار خارگ در آغاز دوره جدید با مدیرعامل و رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی با یکدیگر دیدار و پیرامون راهکارهای موثر گسترش ارتباطات و تعاملات سازنده با یکدیگر گفت و گو کردند.
یوسف وطن دوست؛ رئیس شورای شهر خارگ ضمن تقدیر از توجه ویژه شرکت پتروشیمی به محیط پیرامونی اذعان کرد: دیدگاه مجموعه شورا و شهرداری شرکت پتروشیمی خارگ بر حل مشکلات در سایه تعامل سازنده ، سبب گشته است تا طی سالیان اخیر ضمن خدمات اجتماعی ، خدمات خوبی نیز به شهروندان ارائه شود که از جمله آنها می توان به مقوله کمک های معیشتی به نیازمندان به ویژه در چند سال اخیر و با شیوع کرونا که سبب تضعیف توان اقتصادی نیازمندان شده است اشاره نمود که از جمله اقدامات پسندیده ای بوده که قابل تقدیر می باشد.

شعیب بحرینی شهردار جزیره خارگ نیز به سابقه درخشان شرکت پتروشیمی در همکاری ، هم افزایی و تعامل سازنده با مجموعه شهرداری اشاره کرد و افزود : توسعه شهر خارگ ممکن نخواهد بود مگر اینکه هم افزایی ارگان ها و شرکت ها بر بستر هدفمندی و سازندگی در مسیر خدمت رسانی به مردم شریف خارگ قرار گیرد.از این رو همواره می بایست با توجه به مجاری قانونی ، در جهت گسترش همکاری های فی مابین تلاش نمود که خوشحالیم در این مقوله شرکت محترم پتروشیمی و شهرداری و شورا همراه و هم مسیر هستند.

بهروز خواجه ؛ عضو شورای شهر خارگ نیز حضور شرکت پتروشیمی در خارگ و خدمات اجتماعی این شرکت را مغتنم دانست و افزود : بهره مندی شرکت پتروشیمی از ظرفیت و توانمندی بومیان خارگ سبب یک ارتباط دوسویه گشته است که ضمن سود بردن آن شرکت ، باعث تقویت توانمندی ها و تخصص جوانان مستعد این جزیره شده است. مقوله مهم ورزش از مصادیق پراهمیتی در جزیره است که با توجه به دغدغه مندی شورای شهر خارگ ، در تلاش هستیم تا بهره مندی از تمام ظرفیت های ممکن از جمله هم افزایی شرکت پتروشیمی سبب توسعه و تعالی ورزش در خارگ شود.

سمیه گیوی؛ دیگر عضو شورای شهر خارگ نیز ضمن تقدیر از توجه شرکت پتروشیمی به محیط پیرامونی اذعان کرد: امیدواریم تا با اتکا به ظرفیت های موجود و همچنین رویکرد و نگاه مثبت مجموعه پتروشیمی ، ضمن ارتقا و توسعه مستمر ارائه خدمات ، شاهد کاهش مشکلات شهروندان به همراهی ایشان و در سایه همکاری ، هم افزایی ، تعامل دستگاه ها و شرکت های مستقر در جزیره باشیم.

غلامرضا امیرشقاقی؛ مدیرعامل شرکت پتروشیمی نیز حسن ارتباطات دوسویه و همکاری را کلید توسعه خدمات به مردم خارگ دانست و افزود: شهروندان خارگ ، مردم خوب و نجیبی هستند و جهت ارائه خدمات به ایشان ، خودمان را از ارگان های خدماتی چون شهرداری جدا نمی دانیم. توجه به مسئولیت های اجتماعی ، اعطای گاز رایگان به شهروندان شریف خارگ و همچنین توجه به مقوله پرداخت به موقع عوارضات که زمینه ساز تقویت شهرداری و نتیجتا توسعه خدمت رسانی به شهروندان خارگ می شود از اهدافی است که همواره تلاش داشته ایم با دیدگاه ویژه ای در برنامه و رویکرد خود تدوین و تبیین نماییم.

مسعود انصاری؛ رئیس مجتمع شرکت پتروشیمی نیز با اشاره به دیدگاه ویژه این شرکت نسبت به مسئولیت های اجتماعی افزود: همواره باور ما بر این بوده که رفع مشکلات شهروندان خارگ ، همانطور که دغدغه ارگان های خدمت رسانی چون شهرداری است ، دغدغه ی شرکت پتروشیمی نیز باشد ، از این رو تلاش نموده ایم تا توان و ظرفیت های خود را در خدمت رسانی شایسته به شهروندان خارگ به کار بگیریم.

در پایان حاضرین در جلسه ابراز امیدواری کردند تا هم افزایی و تعامل منجر به بهبود بستر ارائه خدمات به شهروندان خارگ و رضایتمندی ایشان شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.