پیام رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در گرامیداشت هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج شجره طیبه و درخت تناور و پرثمر است.امام خمینی(ره)

امروز این شجره طیبه با اتکا به تعهد و توان علمی جوانان انقلابی خود، مراتب پر افتخار علم و فناوری را در تمامی عرصه ها فتح نموده و سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران را رقم زده اند. ایثارگری ها و فداکاری بسیج تنها مختص به دوران دفاع مقدس نبوده، بلکه حماسه سازی های این نهاد ارزشمند مردمی در تمامی دوران حیات پرافتخار انقلاب اسلامی همواره مشهود است و بسیجیان در تمامی عرصه ای های علمی و فکری و دفاع از ارزش های والای نظام همواره الگو و پیشگام بوده اند.

بسیج حاصل بصیرت ،دور اندیشی وهوشمندی رهبربزرگ ومعمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) می باشد و ریشه درخت پاکی است که با خون هزاران بسیجی جان بر کف و شجاع در طول این سالها آبیاری شد و اکنون به درختی تنومند وپرقدرت تبدیل شده است.

نقش بسیج در کنار دیگر نیروهای نظامی، انتظامی، امنیتی و مجموعه دستگاه های خدمتگزار در رخدادهای مختلف همچون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی و کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی، رزمایش کمک های مؤمنانه و امروز اهتمام جدی در مبارزه‌ با کرونا، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب ضمن تبریک آغاز هفته گرامیداشت بسیج مستضعفین به تمامی بسیجیان،مخصوصا بسیجیان دلاور شهر خارگ ، پایداری در راه حفظ ارزش ها  که حاصل رشادت های شهدا، جانبازان و آزادگان برای سربلندی ایران اسلامی است را آرزومندم.

یوسف وطن دوست

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.