پیام تسلیت رئیس شورای شهر خارگ به مناسب سالگرد شهادت سردار سلیمانی

بسم رب شهدا

شهادت هنر مردان خداست و مجاهدین فی سبیل الله شایسته‌ترین افراد برای کسب این مدال پر افتخار و همجواری با سالار شهیدان در رضوان الهی است. بی شک ایشان نماد عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی، دفاع از مظلوم و وطن دوستی بود، مردم ولایتمدار خوزستان هیچ گاه دلاوری‌های سردار دل‌ها که در روز‌های دفاع مقدس، دفاع از حرم اهل بیت و دفاع از خانه و کاشانه در برابر هجوم بی امان سیلابی ویرانگر که سایه غیرت و حمیت ایرانی و اسلامی خود را نشان داده است، فراموش نخواهند کرد.

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یادگار دوران دفاع مقدس، فرماندهی دوستداشتنی، ذوالفقار ولایت، فرزند نجیب و با وفای ایران اسلامی، مرد خستگی ناپذیر میدان‌های جهاد و مبارزه، مالک اشتر زمان، مجاهدی فداکار و فاتح جبهه‌های جنگ با داعش و تروریست ها، حامی محرومان و مظلومان، مرد عمل و اخلاص که تمام وجودش عشق به خدا، ولایت، مردم و ملت بزرگ ایران بود.

اینجانب اولین سالگرد شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز لشگر اسلام و میهن عزیزمان ایران، فرمانده همیشه پیروز سپاه قدس، سپهبد پاسدار «حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به رهبری معظم انقلاب، همرزمان و خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران و همه دوستدارانش تبریک و تسلیت عرض می نمایم

یوسف وطن دوست

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.