بازدید شهردار خارگ از پروژه کانال دفع آب های سطحی کوچه های لیوا و قائدزاده

به گزارش روبط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ به اتفاق مدیر حراست و مدیر زیباسازی شهرداری خارگ ضمن بازدید از پروژه های فعال این مجموعه در حوزه کانال دفع آب های سطحی ( کوچه های قائدزاده و لیوا ) ، آخرین روند اجرایی آنها را رصد نموده و نکات راهبردی را به ناظرین و عوامل اجرایی انتقال دادند.

پروژه کانال دفع آب های سطحی کوچه لیوا از جمله پروژه های بازدید شده بود. شهردار خارگ در خصوص این پروژه اذعان کرد : در جزیره خارگ شدت و روند بارندگی و تبدیل آن به رواناب به گونه‌ای است که هدایت آبهای سطحی نیازبه ساماندهی داشته و ضرورت مدیریت آن و هدایت آن به سمت کانال خروجی در فصول بارش نزولات الهی بسیار حائز اهمیت است.طی سالیان گذشته همواره آبگرفتگی این محله پرسکنه شهر ، موجب سلب آسایش اهالی آن می شد. پرواضح است دفع آب‌های سطحی ضمن جلوگیری از آبگرفتگی معابر ، ایمن‌سازی مناطق مسکونی و نهایت پیشگیری از خسارت‌های احتمالی را نیز در پی دارد که به امید خدا با این هدف و رویکرد، پروژه و خدمتی درخور تقدیم شهروندان گرامی خواهد شد.

اصلاح و نوسازی سیستم فاضلاب و سنگفرش کوچه شهید نساج ، بررسی برنامه های آتی مجموعه به منظور احیا و زیبا سازی محوطه روبروی ساختمان فرهنگ و ارشاد اسلامی و ادامه روند اجرایی پروژه احداث ساختمان مدیریت بحران شهر خارگ از جمله مواردی بود که توسط مدیریت شهری مورد نظارت و ارزیابی قرار گرفت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.