آمادگی شورا و شهرداری جهت همکاری در استقرار و ارائه خدمات مرکز انتقال خون در خارگ

در دیدار رئیس شورای شهر و شهردار خارگ با مدیرکل انتقال خون استان بوشهر مطرح شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، صبح امروز رئیس شورای شهر و شهردار خارگ با مدیر کل انتقال خون بوشهر و مدیران این مجموعه دیدار و گفتگو کردند .رایزنی در راستای فراهم سازی شرایط همکاری و بررسی پیشنهادات اداره کل انتقال خون استان بوشهر مبنی بر دایرسازی و ارائه خدمات پایگاه انتقال خون در جزیره خارگ از محورهای این دیدار بود.

یوسف وطن دوست؛ رئیس شورای شهر با اشاره به توجه ویژه مجموعه شورای شهر خارگ به سلامت جامعه اذعان کرد : مجموعه شورا و شهرداری خارگ همواره در امور خداپسندانه خصوصا حوزه سلامت شهروندان پیشگام بوده است. اهدا و انتقال خون؛ این عمل خیر و خداپسندانه نقش حیاتی در تامین سلامت جامعه دارد ، لذا امید داریم تا با فراهم سازی مقدمات استقرار پایگاه انتقال خون در خارگ ، قدم ماندگاری در راستای ارتقاء سلامت جامعه برداشته شود. مجموعه شورای پنجم از ابتدای دوره پیگیری های متعدد و ویژه ای را در حوزه سلامت انجام داده است که امید داریم تا با حسن دیدگاه و تصمیم گیری های دغدغه مندانه شاهد گام های مثمری در این خصوص باشیم.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ با اشاره به تلاش های این مجموعه در حفظ و ارتقا بسترهای سلامت شهروندان گفت : با توجه به آمار نگران کننده بیماری ها و سرطان در سطح جامعه ، اشاعه فرهنگ اهدای خون اهمیت بسیاری دارد که در این خصوص کما فی السابق مجموعه شهرداری و شورای شهر آمادگی دارد تا با رویکرد دغدغه مندانه دوشادوش نهادهای مرتبط با حوزه سلامت به ویژه مرکز انتقال خون در راستای سلامت جامعه تلاش نماید. از این رو تلاش خواهیم داشت تا ظرفیت های خود را جهت مساعدت و استقرار پایگاه انتقال خون در خارگ به کار گیریم.امید است تا با هم افزایی ، اقدامات سازنده و تاثیرگذار در زمینه اهدای خون نگرانی هایی که در این خصوص وجود دارد برطرف شود.

سرکار خانم نرگس عبیدی؛ مدیرکل انتقال خون استان بوشهر نیز با تشکر از حسن دیدگاه مجموعه شورا و شهرداری ، به تلاش های این مجموعه در ارائه خدمات مطلوب و حفظ سلامتی مردم استان بوشهر اشاره کرد و به بیان و تحلیل ظرفیت ها و زیرساخت های استقرار این پایگاه در خارگ پرداخت و ابراز امیدواری کرد تا با هم افزایی و همراهی مسئولین و دست اندرکاران در خارگ زمینه ارائه خدمات این مرکز در خارگ فراهم گردد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.