افتتاح پروژه کانال دفع آب های سطحی خیابان چاه قندی شهر خارگ

همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دولت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : صبح امروز همزمان با چهارمین روز از بزرگداشت هفته دولت ، آئین افتتاحیه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی برگزار گردید .

در ابتدای این مراسم که با حضور بخشدار ، شهردار ، رئیس شورا و جمعی از مدیران و پرسنل شهرداری برگزار گردید ، شهردار خارگ اذعان کرد : یکی از مشکلات زیرساختی جزیره خارگ که از دیرباز گریبان گیر کالبد عمرانی شهر خارگ بوده است، معضل آب گرفتگی معابر و عدم دفع آبهای سطحی بوده که همواره گله مندی و مطالبه شهروندان را به دنبال داشته است. لذا از ابتدای دوره مدیریتی بنده با اهتمام جدی و نگاهی خاص در این حوزه ، پروژه های متعددی را تعریف و به سرانجام رساندیم که خوشبختانه سبب رفع این معضل دیرینه گشته است .

مدیریت شهری خارگ با تشریح اقدامات صورت گرفته در خیابان چاه قندی افزود : رفع مشکلات متعدد به ویژه معضل جدی دفع آبهای سطحی این خیابان که از معابر پرتردد و پرسکنه شهر محسوب می گردد ، از ابتدای دوره به دغدغه ای جدی برای مجموعه شورا و شهرداری تبدیل شده بود ، لذا با یک برنامه ریزی مدون و تخصیص اعتباری معادل ۳/۰۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و واگذاری پروژه به پیمانکاری بومی نسبت به مرتفع نمودن تمامی مشکلات این خیابان اقدام نمودیم.

وی افزود : از جمله اقدامات صورت گرفته در این خیابان که سبب برطرف شدن اعم مشکلات آن شده است ، می توان به اجرای کانال دفع آبهای سطحی ، اصلاح کانیوو و نوسازی سنگ جداول ، روکش آسفالت ، پیاده رو سازی با اجرای بتن دکوراتیو ، اتصال کانال های فرعی به کانال اصلی خیابان ملوانان ، نصب تابلوهای معابر و هرس درختان اشاره نمود.

در ادامه بخشدار ویژه خارگ نیز ضمن تقدیر از مساعی مجموعه شورا وشهرداری بر لزوم خدمت رسانی شایسته به شهروندان فهیم خارگ تاکید نمود و اذعان کرد : هم افزایی ، همدلی ، همگرایی و وحدت و تقسیم کار و نظارت مناسب کلید توسعه پایدار عمران شهری محسوب می گردد .
وی خاطرنشان کرد : پروژه هایی نظیر کانال دفع آبهای سطحی از نیازها و ضروریات کالبد عمرانی شهرها به شمار می رود که خوشبختانه مجموعه شورا و شهرداری با دیدگاهی مناسب در این حوزه تلاش نموده و پروژه های متعددی را به انجام رسانده که جای تقدیر دارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.