شهردار خارگ از آغاز عملیات نقشه برداری پروژه پارک آبی تفریحی خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با بیان این خبر افزود : عملیات نقشه برداری پروژه پارک آبی تفریحی شهرداری خارگ آغاز گردیده است .

مدیریت شهری خارگ اذعان کرد : پروژه شاخص پارک آبی تفریحی شهرداری خارگ که نوید بخش تحولی شگرف در ارتقا زیرساخت های عمرانی و تفریحی جزیره می باشد اکنون وارد فاز اجرایی شده است .

شهردار خارگ گفت : پس از برگزاری مناقصه ، انتخاب پیمانکار و به اتمام رسیدن فرآیند تجهیز کارگاه توسط ایشان ، برنامه های مدونی از سوی دفتر فنی مهندسی مجموعه شهرداری به منظور آغاز فاز عملیاتی پروژه در نظر گرفته شده است که در نخستین گام عملیات نقشه برداری پروژه آغاز شده و با  اخذ تمهیدات لازم و عزم جدی عوامل اجرایی ، فاز نخست عمرانی پروژه طی روزهای آتی کلید خواهد خورد .

صفایی ؛ شهردار خارگ خاطرنشان کرد : به منظور سهولت در دسترسی عوامل عمرانی به مصالح مورد نیاز و در نظرگیری محدودیت های انتقال مصالح و تجهیزات پروژه نیز تصمیمات خوبی اخذ شده است که به پیشرفت عمرانی پروژه کمک شایانی خواهد کرد .مجموعه شهرداری تلاش دارد تا با تکیه بر تمام ظرفیت ها و نظارت مستمر کارشناسان فنی خود پروژه ای درخور را تقدیم شهروندان محترم خارگ نماید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.