تجلیل مجموعه شهرداری و شورا از دست‌اندرکاران تغسیل و تدفین اموات در خارگ

مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر طی نشستی از تلاش های بی شائبه و زحمات صادقانه خادمین مردم در حوزه تغسیل و تدفین اموات تجلیل کرد .

در ابتدای این نشست که  باحضورشهردار خارگ ، نایب رئیس و عضو شورای اسلامی شهر و مدیر حراست شهرداری و ۸ تن از خادمان مردم برگزار شد ؛ عبدالحمیدصفایی شهردار خارگ اظهار کرد : خدمات معنوی و خداپسندانه‌ای که فعالین زحمتکش این حوزه به شهروندان ارائه می‌دهند و به نوعی باعث تسلی خاطر افراد داغدیده می‌شوند، بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است. کلیه خدمات تغسیل و تدفین در خارگ اعم از حفاری قبور و کلیه اقدامات پیرامونی با همت دست اندرکاران این بخش به صورت رایگان به شهروندان عرضه می شود که قطعاً پاداش اخروی را برای ایشان در پی خواهد داشت لذا بر آن شدیم تا زحمات ایشان را ارج نهاده و گام کوچکی را در جهت جبران زحمات ایشان برداریم .

مدیریت شهری خارگ اذعان کرد : در دوره مدیریت بنده مجموعه شهرداری خارگ با اجرای پروژه های نظیر : احداث غسالخانه اهل سنت پس از ۴۸ سال  با هزینه ای قریب  ۱/۷۰۰/۰۰۰/۰۰۰ریال ،پرداخت دیون پروژه آرامستان امامزاده میر محمد به مبلغ تقریبی ۲/۸۰۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال که در دوره مدیریت قبل احداث گردیده بود ، خریداری خودرو حمل میت و تجهیزات جانبی آن ، خریداری ابزارآلات حفاری و اهدا به عوامل امر ، سعی در افزایش زیرساخت های این حوزه و تسهیل در خدمت رسانی به شهروندان را داشته است .

یوسف وطن دوست نیز در سخنانی با تقدیر از دست‌اندرکاران تغسیل و تدفین اموات در خارگ ، خدمات ایشان را در برگزاری شایسته مراسم کفن و دفن عزیزان از دست رفته که بدون هیچ چشم داشت و با اهداف معنوی و خداپسندانه صورت می گیرد را ستود.

مهدی بخشی ؛ عضو شورای شهر نیز ضمن تقدیر و تشکر از خادمان مردم با اشاره به اینکه شهروندان شریف جزیره نیز همواره قدرشناس اشخاصی که بی چشم داشت به مردم خدمت می کنند هستند اذعان داشت بی شک تلاش و ممارست این عزیزان قابل ستایش بوده که بی شک پاداش اخروی بزرگی را نیز برای ایشان محفوظ گردانیده است.

در پایان با اهدا هدایا از مساعی ارزشمند ۸ تن از زحمتکشان حوزه تسغیل و تدفین در خارگ تجلیل به عمل آمد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.