shahrdarkharg

پیام تبریک شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی پیامی فرارسیدن عیدسعیدفطر را تبریک گفت. متن پیام ایشان بدین شرح می باشد :

بسمه تعالی

الْحَمْدُ لِلَّهِ عَلَى مَا هَدَانَا وَ لَهُ الشُّکْرُ عَلَى مَا أَوْلانَا

ماه رمضان، ماه رحمت و مغفرت و ماه ضیافت الهی در میعادگاه فطر به پایان میرسد. خوشا بر آنان که در این ماه مبارک توشه‌ای از تقوی برگرفتند و خانه آخرت خویش را آباد کردند. همان بندگان مؤمنی که روزه‌داری، تلاوت قرآن و اقامه‌ی نماز همراه و هم‌نفسشان در این ایام مبارک بود و اینک عید فطر، آغاز راهی برای بازگشت، فصلی برای شکفتن دوباره و بازیافتن خودِ گمشده انسان و روز پاداش گرفتن یک ماه بندگی و عبودیت خالصانه پروردگار است.

عید سعید فطر تجلی خدا خواهی و جشن دوری از معصیت و اوج امیدواری به مغفرت و رحمت الهی است و به فرموده ی مقام عظمی ولایت: عید فطر روز پاداش گرفتن و رؤیت رحمت الهی بعد از ماه رمضان می باشد.

اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و استجابت دعاها، فرارسیدن عید سعید فطر، عید شکرگزاری توفیق عبادت و پیروزی نفس در جهاد اکبر را به پیشگاه امام عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و مردم متدین ایران اسلامی تبریک گفته و از خداوند متعال، رستگاری و عزت مستدام را برای همگان مسئلت می نماییم. در پایان امید آن دارم که پس از یک ماه حضور در میهمانی و سفره پربرکت لایزال الهی در سایه سار یکرنگی، یکدلی و تعامل همه جانبه مردم و مسئولین بتوانیم در مسیر توسعه جامعه ایران اسلامی تا رسیدن به قله های رفیع موفقیت و پیروزی در همه عرصه ها گام برداریم.

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.