شهردار خارگ : پروژه احداث پارک آبی تفریحی نوید بخش تحولی شگرف در ارتقا زیرساخت عمرانی و تفریحی خارگ خواهد بود

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ: صفایی ؛ شهردار خارگ اذعان کرد : احداث پارک آبی تفریحی جزیره خارگ نوید بخش تحولی شگرف در ارتقا کالبد عمرانی، زیرساخت ها و سرانه های تفریحی و فضای سبز جزیره خواهد بود.

عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ افزود : پروژه شاخص احداث پارک آبی تفریحی از ابتدا به صورتی هدفمند و به شکلی منحصر به فرد تعریف و طراحی گردیده تا ضمن پرداخت مناسب به ابعاد و جاذبه های بکر و بی نظیر جزیره خارگ ، ایفاگر نقشی مناسب در رشد و توسعه کالبد عمرانی و سرانه تفریحی و فضای سبز جزیره نیز باشد.

وی افزود : مجموعه شهرداری و شورای شهر خارگ طی سالیان اخیر با رویکردی توسعه محور و مبتنی بر ظرفیت های موجود جزیره پروژه های گوناگونی را در دستور کار قرار داد که هدف والای ارتقا ظرفیت های تفریحی و بالا بردن روحیه و ایجاد نشاط اجتماعی ، افزایش سرانه فضای سبز شهری و ارتقا کالبد عمرانی شهر بخش قابل توجهی از برنامه های عملیاتی این مجموعه بوده است که سبب تعریف و اجرایی سازی چندین پروژه شاخص در این حوزه از جمله پارک آبی تفریحی ، مجموعه بازی سرپوشیده ، محوطه سازی پارک ساحلی ، احداث انبار اذوقه و احداث ساختمان آتشنشانی شده است که امید داریم تا با آغاز عملیات اجرایی احداث پروژه شاخص پارک آبی تفریحی در سال جاری که دارای طراحی خاص و منحصر به فرد است ، برگ زرینی را در ارتقا این شاخصه ی مهم توسعه شهری رقم بزنیم.

صفایی؛ شهردار خارگ با اشاره به جزئیات این پروژه افزود : پروژه احداث پارک آبی تفریحی در دو فاز اجرایی خواهد شد و طراحی آن شامل رستوران دریایی ، آبنمای ماتریسی ، زمین بازی کودکان، کافی شاپ ،آلاچیق ، سکوی نشیمن ، المان ، رواق ورودی ، سکوی مشاهیر ، محل ورزشهای آبی مانند جت اسکی ،سرسره آبی و…همچنین ساحل ماسه ای، پل اتصال به اسکله قایقرانی، پل دو منظوره اتصال به رستوران شیشه ای روی آب ، فضای سبز شیبدار. فضای سبز تپه ای و … خواهد بود که این محموعه جلوه ی خاص و بی نظیری را از حیث تفریحی برای خارگ ترسیم خواهد نمود.

مدیریت شهری خارگ در پایان خاطرنشان کرد : پروژه پارک آبی تفریحی از محل اعتبارات استانی و همچنین اعتبارات جاری شهرداری احداث خواهد شد. آگهی مناقصه این پروژه نیز اخیرا منتشر گردیده و امید است تا پس از فراهم آمدن مقدمات اولیه ، وارد فاز عملیاتی شده و به امید خدا با پیشرفتی مناسب موجبات رضایت شهروندان فهیم خارگ را فراهم سازد.

 

آکهی مناقصه پارک آبی تفریحی شهرداری خارگ/کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.