پیام رئیس شورای شهر خارگ به مناسبت ولادت امام علی(ع) ، روز پدر و روز مرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، بهروز خواجه؛ رئیس شورای اسلامی در پیامی فرارسیدن ۱۳رجب؛ ولادت امام علی(ع) ، روز پدر و روز مرد را تبریک گفت. در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

مِنْ کُنُوزِ الْجَنَّهِ الْبِرُّ وَ إِخْفاءُ الْعَمَلِ وَ الصَّبْرُ عَلَی الرَّزایا وَ کِتْمانُ الْمَصائِبِ. / امام علی (ع)

فرارسیدن ۱۳ رجب سالروز ولادت با سعادت حضرت علی علیه السلام ؛ بزرگ مرد عدالت و معنویت، مظهر شجاعت و انسانیت و همچنین روز پدر را تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امام علی علیه السلام  قرآن ناطق دین اسلام بود که با فداکاری ها و منش والای خود، در مقاطعی حساس چه با شمشیر و کلام فاخر خود و چه با صبر و سکوت پیشه نمودن، به توسعه دین اسلام، این قانون رستگاری بشریت کمک شایانی نمود

بدینوسیله اینجانب ولادت حضرت علی(ع) را که به فرموده رهبر معظم انقلاب مظهر عدالت و چهره درخشان تاریخ بشری است و همچنین روز پدر و روز مرد را به تمامی مردم ایران زمین به ویژه مردم شهید پرور جزیره خارگ تبریک و تهنیت عرض می نمایم

باشد که زیر چتر الطاف الهی و با منش زندگی امیرالمومنین(ع)، در جهت شکوفایی و پیشرفت ایران اسلامی عزیز خدمت نماییم و با تاسی از سیره نبوی و اهل بیت علیهم السلام همگی در مسیر نورانی ساختن دل و انس با خداوند متعال و خودسازی و بندگی در محضر پروردگار سربلند و روسفید باشیم.

بهروز خواجه

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.