مراسم روز درختکاری در خارگ برگزار شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، با حضور جمعی از مسئولین منطقه مراسم روز درختکاری در جزیره خارگ برگزار شد. در این مراسم حاضرین با حضور در باغ بصیرون و پارک خطی نسبت به کاشت مرکبات اقدام نمودند. همزمان با این مراسم ۲۰۰ اصله نهال مرکبات نیز جهت کاشت و نگهداشت به شهروندان خارگ تقدیم شد.

در حاشیه این مراسم بهروز خواجه؛ رئیس شورای اسلامی شهر  هدف از برگزاری این مراسم را گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی در جهت ترویج فرهنگ توجه به منابع طبیعی و نهادینه شدن توسعه فضای سبز دانست و اذعان کرد : مجموعه شورا و شهرداری خارگ همواره تلاش داشته تا با توجه خاص به مقوله مهم در صدد حفظ و حراست از میراث گرانبهای فضای سبز برآید که امسال نیز با برنامه ریزی و تهیه نهال های مرکبات مثمر با توجه به شرایط اقلیمی جزیره و اهدا آن به شهروندان جهت کاشت و نگهداشت ، برای آبادانی و سرسبزی هرچه بیشتر جزیره نیلگون خارگ گام برداشته ایم.

در ادامه عبدالحمید صفایی؛ شهردار خارگ نیز ضمن پاسداشت این روز و با تقدیر از زحمات مجموعه فضای سبز شهرداری خارگ عنوان کرد : مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ با توجه مبحث توسعه مستمر محیط زیست و ضرورت حفظ سلامت عمومی شهروندان ، همواره درصدد بهسازی فضای سبز جزیره خارگ تلاش نموده است که خوشبختانه باید اذعان کرد سرانه فضای سبز در جزیره خارگ در حد مطلوبی قرار دارد. اهدای نهال مرکبات به شهروندان گرامی نیز اقدامی در راستای تحقق این امر بود که با استقبال و همراهی خوب شهروندان نوید بخش آبادانی بیش از پیش جزیره سبز خارگ بود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.