شهردار خارگ از حضور گسترده مردم در انتخابات تقدیر و تشکر کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ با صدور پیامی از حضور بصیرانه مردم ایران اسلامی ، استان بوشهر و جزیره مقاوم خارگ در انتخابات تقدیر و تشکر کرد .

متن پیام ایشان به شرح زیر است :

بسمه تعالی

دوم اسفند یکی از روزهای به یاد ماندنی در تاریخ ملت ایران اسلامی است که مردم با حضور حداکثری خود امکان سوء استفاده تبلیغاتی را به دشمنان و بدخواهان ندادند و با صلابت اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

وی خاطر نشان کرد: این عزت و اقتدار در عرصه انتخابات در حالی رقم خورد که دشمنان و بدخواهان از ماه ها قبل نیروهای تبلیغاتی خود را بسیج کرده بودند تا کاری کنند که انتخابات با استقبال مواجه نشود.

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ افزود: قطعا حضور مردم در انتخابات حافظ طراوت، نشاط ، صلابت ،عزت ، اقتدار ، مردم سالاری دینی ، ادای دین شرعی، اخلاقی، سیاسی و ملی است.

وی تصریح نمود: مجلس جایگاه بسیار مهمی دارد خانه ملت، تجلی گاه عزت، تامین کننده منافع عمومی است لذا حضور مردم در انتخابات باعث سربلندی بیشتر اسلام و ایران اسلامی در جهان خواهد شد.

شهردار خارگ تصریح کرد: مردم استان بوشهر به ویژه جزیره مقاوم خارگ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حضوری پر رنگ داشتند که این مهم‌نشان از بصیرت و معرفت مردم ولایت مدار این خطه است .

اینجانب ضمن تبریک به مردم شریف و قدرشناس استان بوشهر از کلیه عوامل اجرایی،قضایی،نظارتی،نظامی، انتظامی،امنیتی و همه‌ی دست اندکاران برگزاری انتخابات صمیمانه سپاسگزاری کرده و سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی را از خداوند متعال خواهانم.

 

                                                                                                                                عبدالحمید صفایی

                                                                                                                                   شهردار خارگ 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.