تعامل شهرداری در نوسازی بخشی از راه پله های شهرک ۲۲ بهمن

شهردار خارگ خبر داد

 به گزارش روابط عمومی شهرداری و وشورای اسلامی شهر خارگ : شهرداری خارگ اقدم به نوسازی پله های فلزی شهرک ۲۲ بهمن نموده است .

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : احصاء مشکلات زیرساختی به ویژه در مقوله های عمرانی وظیفه ای است که در راستای اعتلای عمران شهری و فراهم نمودن محیط مناسب جهت رفاه شهروندان توسط مجموعه شهرداری در حال پیگیری بوده است.

مدیریت شهری خارگ اذعان کرد : در همین راستا و با توجه به فرسوده و مستهلک بودن کالبد عمرانی ساختمان های مسکونی شهرک ۲۲ بهمن و لزوم ترمیم و نوسازی این بناها با توجه به تعهدات و تعاملات مدیریت اسبق مجموعه شهرداری و با درخواست پایگاه دریایی و در نظر گیری همکاری آن یگان در اجرای پروژه ی های عمرانی گذشته مجموعه که در جهت بهبود خدمت رسانی شهرداری به شهروندان صورت گرفته بود ، اجرای پروژه ی نوسازی راه پله های فلزی بخشی از ساختمان های این شهرک را در دستور کار خود قرارداده و در تلاش هستیم تا با اجرای اسکلت فلزی جدید، محیط امن و درخوری را برای شهروندان مستقر در این شهرک فراهم آورد .

شهردار خارگ گفت : اجرای پروژه نوسازی راه پله های فلزی بخشی از ساختمان های شهرک ۲۲ بهمن نشان از رویکرد این مجموعه در همیاری و هم افزایی با سازمان ها و یگان های نظامی و انتظامی مستقر در جزیره است . امید داریم با تزریق به موقع اعتبارات از سوی استان و هم افزایی ادارات و نهادهای مستقر در خارگ شاهد آبادانی روز افزون جزیره زیبایمان باشیم .

..:: نمای پیشین و کنونی از پروژه نوسازی راه پله   ::.. 

::.. مراحل اجرایی پروژه نوسازی راه پله بخشی از ساختمان های شهرک ۲۲ بهمن به روایت تصویر ..::

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.