عملیات نصب و جانمایی تابلوهای جدید نامگذاری معابر در حال انجام است

شهردار خارگ خبر داد

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ اظهار کرد : در راستای بهبود وضعیت شناسایی معابر و دسترسی آسان شهروندان به معابر اصلی و فرعی ، عملیات نصب تابلوهای نامگذاری معابر شهری توسط شهرداری خارگ درحال اجراء می باشد .

شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : عدم نامگذاری برخی از معابر بواسطه گسترش و توسعه شهری و ساخت و سازهای چندین ساله گذشته ، مارا برآن داشت تا با نصب و جانمایی تابلوهای جدید گام رو به جلویی در جهت بروز رسانی کالبد عمرانی شهرمان برداریم .

شهردار خارگ خاطرنشان کرد : برخی از معابر شهری  فاقد نام و علائم شناسایی بودند که این مسئله ، اهمیت نصب تابلوهای نامگذاری و نوسازی تابلوهای قدیمی را دو چندان می کرد . بر همین اساس واحد عمران و شهرسازی شهرداری پس از شناسایی و احصاء مشکلات معابر نسبت به اجرای این طرح مبادرت ورزیده و سعی دارد تا در راستای استانداردسازی مقوله های شهری جزیره اقدام نماید.

مدیریت شهری خارگ اذعان کرد : عملیات اجرایی نصب تابلوها با نصب تابلو نامگذاری خیابان معلم آغاز گردیده و به امید خدا طی روزهای آتی تمامی معابر ، کوچه و خیابان های شهر به این تابلوها مزین خواهند شد . امید است مجموعه شهرداری و شورا پس از اتمام عملیات اجرایی نصب تابلوها ، در گام های دیگر توسعه عمرانی شهر خارگ نیز موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.