پیام شهردار خارگ به مناسبت ۹ دی ؛ روز بصیرت

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ در پیامی ضمن دعوت از آحاد مردم ایران اسلامی برای شرکت در راهپیمایی با شکوه نهم دی ماه ، فرارسیدن این روز که روز بصیرت نامیده شده را گرامی داشتند .

متن پیام ایشان به شرح ذیل است :

به نام خدا

۹ دی ماه روزی است که مردم متدین و حسینی ایران اسلامی با الهام از فرهنگ عاشورایی، پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی ایران به نمایش گذاشتند و ثابت کردند که با ولایت مداری و ولایت پذیری در مقابل هر گونه توطئه ی دشمن از اصول و آرمان های خود دفاع خواهند کرد.

این قیام و خروش عاشورایی به عنوان برگ زرینی در تاریخ کشورمان ، پیام ولایت مداری ملت را به جهانیان ابلاغ کرد چرا که در این روز مردم با حضور پرشکوه و یکپارچه در راهپیمایی عظیم خویش نشان دادند که توطئه ها و نقشه های استکبار جهانی نمی تواند خللی در حرکت آنها ودر ادامه راه انقلاب اسلامی، شهدای گران قدر و امام راحل ایجاد کند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسه عظیم ۹ دی که به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامگذاری شده و تعظیم و تکریم مقام شامخ شهیدان و جانبازان میهن اسلامی ، امیدوارم که ملت ایران همچنان با بصیرت و الهام از آموزه‌های بزرگ و الهام بخش عاشورای حسینی (ع) سدی محکم در برابر توطئه‌های شوم استکبار باشند.

امیدواریم تا به فضل الهی و در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) شجره طیبه انقلاب اسلامی با ولایت رهبر معظم انقلاب ، پرشتاب‌تر از همیشه مسیر پیشرفت، تعالی و حرکت برای تمدن‌سازی نوین اسلامی را تداوم بخشد.

                                                                                                     عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ

یک نظر

  1. سید مجتبی پاسخ

    بسیار زیبا جناب مهندس …….انشااااااا همیشه موفق وموید باشید ……‌.‌

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.