واحد نقلیه بازوی اجرایی شهرداری در خدمت رسانی به شهروندان است

شهردار خارگ در جلسه تجلیل از کارکنان واحد نقلیه شهرداری عنوان کرد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ، شهردار، بخشی؛عضو شورای اسلامی شهر، معاونین اجرایی و عمرانی و مدیر حراست و اداری شهرداری طی نشست صمیمانه به مناسبت فرارسیدن روز ملی حمل و نقل و رانندگان با مدیریت و پرسنل واحد نقلیه شهرداری خارگ دیدار نموده و از تلاش و کوشش شبانه روزی زحمتکشان این واحد تقدیر به عمل آوردند .

ذر ابتدای این نشست شهردار خارگ ضمن تبریک فرارسیدن روز حمل و نقل و رانندگان به پرسنل واحد نقلیه شهرداری ، با ابراز رضایت از عملکرد تلاشگران این واحد اذعان کرد : واحد نقلیه بازوی توانمند شهرداری در خدمت رسانی به مردم است، خدمت رسانی که به واقع با کوشش و کار جهادی پرسنل خدوم این واحد کارنامه نیکی را برای مجموعه شهرداری به همراه داشته است. باور داریم که همت ، حمیت و شوق خدمت تلاشگران واحد نقلیه و سایر واحدهای مجموعه شهرداری می تواند موجبات نیل به اهداف متعالی سازمان را به دنبال داشته باشد.

در ادامه مهدی بخشی؛عضو شورای اسلامی شهر نیز با تبریک روز حمل و نقل به پرسنل واحد نقلیه شهرداری ، این واحد را عصای دست مدیریت شهری خواند و افزود : پرسنل واحد نقلیه همواره با رویکردی جهادی سعی در خدمت رسانی به همشهریانشان را داشته اند و این عملکرد مثبت نیز بارها توسط اعضای شورای اسلامی شهر نیز مورد تحسین قرار گرفته و رضایت ایشان را در پی داشته است که امیدواریم تلاشگران این عرصه در این مسیر بیش از پیش تلاش نمایند و موفق باشند.

افشین خجسته پور؛معاون عمرانی شهرداری نیز در سخنانی روز حمل و نقل را تبریک گفته و از کارکنان این واحد خواستار حفظ و حراست از خودروها و تاسیسات محوله به ایشان را شدند.

در پایان این نشست با اهداء لوح سپاس و هدایا از زحمات تلاشگران واحد نقلیه شهرداری تقدیر به عمل آمد ./عکاس : مرتضی زنگنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.