شهردار

شهردار خارگ از لایروبی تمام کانال های سطح شهر خبر داد

با نزدیک شدن به فصل بارندگی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : شهردار خارگ از لایروبی ، رسوب برداری و بستر سازی کلیه کانال ها ی دفع آبهای سطحی شهر خبرداد . با تدبیر و برنامه ریزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر ، پروژه  لایروبی کانال های دفع آب سطحی شهر به منظور جلوگیری از وقوع بحران و آمادگی در برابر بارش های فصلی اجرایی شد .

عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ با اعلام این خبر افزود : در سالهای پیشین با جمع شدن آبهای سطحی در معابر و انهار شاهد مشکلات متعددی بودیم که موجب سلب آرامش شهروندان گرامی می گردید ، از این رو پس از تحلیل و بررسی های تخصصی برآن شدیم تا با اجرای پروژهای زیرساختی نظیر اجرای کانال دفع آبهای سطحی میدان امام خمینی ، کوچه شهید حیدری و پروژه کانال دفع آبهای سطحی خیابان چاه قندی که هم اکنون در حال اجراست ، با بکارگیری تمام توان و امکانات خود از آبگرفتگی و هر گونه اخلال در تردد شهروندان پیشگیری نمائیم و آسایش و آرامش را برای شهروندان به ارمغان آوریم .

مدیریت شهری خارگ با اشاره به آمادگی این مجموعه برای مقابله با آبگرفتگی در انهار و معابر سطح شهر افزود : پروژه لایروبی کانال های دفع آب سطحی شهر به طول ۳۵۰۰ متر در فاصله زمانی کوتاهی صورت پذیرفت که این مهم در کنار همکاری و مسئولیت پذیری شهروندان  در نریختن پسماند و زباله در انهار می تواند بخش قابل توجهی از معضلات گرفتگی کانال ها را برطرف سازد . از این رو امید داریم تا در سال جاری در کنار نزولات رحمت الهی ، شاهد کمترین خسارات و مشکلات باشیم . ان شا الله

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.