پیام تسلیت شهردار خارگ به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی

تقدیر شهردار از حضور شهروندان خارگ در راهپیمایی با شکوه اربعین حسینی

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار خارگ طی پیامی فرا رسیدن اربعین حسینی؛ چهلمین روز درگذشت سیدوسالار شهیدان امام حسین (ع) را تسلیت گفت.در متن این پیام آمده است :

بسمه تعالی

یاد امام حسین علیه السلام با هر اربعین، حرمتی فزون تر می یابد و این خون جوشان حسین است که موجب شده بسیاری از دلدادگان و دلباختگان آن حضرت برای همنوایی با زینب کبری(س) و ابراز ارادت و ولایتمداری به خاندان رسول الله(ص) از سراسر جهان در تجمع بزرگ اربعین در کربلای معلی حضور یافته اند و از سویدای دل به عمق تاریخ فریاد «لبیک یا حسین» سر می دهند .

حکایت محرم و اربعین حکایت خون است.حکایت خورشید است بر چوب خشک نیزه ها و در هر آن،کس را که نام حسین(ع)در درونش حزنی نیست،لاجرم محروم از عشق است.

اینجانب ضمن تقدیر از مردم شریف ایران اسلامی به ویژه مردم شهیدپرور جزیره خارگ که با حضور شکوهمندانه خود در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی بار دیگر دینداری و حق طلبی خویش را فریاد زدند ، فرا رسیدن چهلمین روز شهادت سومین اختر آسمان امامت و ولایت، سالار شهیدان ابا عبدا… الحسین (ع) و یاران با وفایش را به دوستداران آن امام همام بویژه مردم گرانقدر جزیره خارگ تسلیت و تعزیت عرض می نمایم. التماس دعا

عبدالحمید صفایی

شهردار خارگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.