شهردار خارگ : بهسازی مستمر معابر در بازآفرینی شهری نقشی حیاتی دارد

در حاشیه بازدید از پروژه های کانال دفع آب های سطحی چاه قندی و کانیوو خیابان معلم

در حاشیه بازدید از پروژه های کانال دفع آب های سطحی چاه قندی و کانیوو خیابان معلم

شهردار خارگ : بهسازی مستمر معابر در بازآفرینی شهری نقشی حیاتی دارد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : صبح امروز شهردار خارگ با بازدید از پروژه های فعال مجموعه شهرداری بر روند اجرایی و پیشرفت آنها نظارت نمود .

در این بازدید عبدالحمید صفایی ؛ شهردار خارگ ضمن بازدید و بررسی شیوه اجرایی پروژه ی کانال دفع آبهای سطحی و اصلاح کانیوو خیابان چاه قندی بر اهمیت صحت انجام این پروژه تاکید نموده و راهکارهای لازم را جهت اجرای هرچه بهتر آن ارائه نمود . شهردار خارگ همچنین به منظور حفظ رفاه و آسایش شهروندان در طول انجام پروژه خواستار جمع آوری مستمر نخاله های برجای مانده شد .

در ادامه مدیریت شهری خارگ در حاشیه بازدید از پروژه اجرای کانیوو خیابان معلم و معابر پیرامونی اذعان کرد: بنا بر هدف گذاری شهرداری خارگ مبنی بر بهسازی مستمر معابر شهری که می تواند ایفاگرنقشی حیاتی در مقوله بازآفرینی شهری داشته باشد ، همواره سعی بر این داشته ایم تا با تکیه بر این رویکرد نسبت به تعریف و اجرای پروژه های عمرانی در ابعاد خرد و کلان اقدام نمائیم .

وی تصریح کرد : پس از بررسی های صورت گرفته و با درنظرگیری لزوم اجرای کانیوو معابر پیرامونی خیابان معلم ، هم اکنون این پروژه فعال گردیده است. در سالهای پیشین عدم وجود کانیوو موجب جمع و جاری شدن آب های سطحی به صورت نامنظم در سطح خیابان و عمدتا در اطراف دریچه های بازدید می شده است و این امر علاه بر ایستایی آب سبب نفوذ در لایه های آسفالت و تخریب آن می گردیده است. همچنین با توجه به اینکه نواقصات و معایب ساختاری این معبر که از نقاط پرتردد شهری محسوب می شود موجب آبگرفتگی و ایجاد خلل در آسایش و رفاه شهروندان می گردید ، برآن شدیم تا به شکلی اصولی این معضل را حل نمائیم . از این رو برآن شدیم تا به منظور جمع آوری، دفع و هدایت آبهای سطحی به کانال زیرزمینی نسبت به انجام این پروژه اقدام نمائیم که پس از اجرای روکش آسفالت ، آب های سطحی به سمت کانیوو هدایت و از طریق لوله گذاری به سمت کانال زیر زمینی انتقال و دفع می گردد.

شهردار خارگ با تاکید بر اهمیت شهروند مدار بودن خدمات مجموعه شهرداری افزود : به منظور رفاه و آسایش شهروندان گرامی خصوصاً عابرین پیاده ، احداث پیاده رو این خیابان شامل اجرای کف پوش و سنگ جدول نیز در دستور کار قرار گرفته که امید است با به سرانجام رسیدن آن رضایت شهروندان گرامی را جلب نمائیم .

 تصاویر قبل و بعد از اجرای کانیوو و کانال دفع آبهای سطحی خیابان معلم

 

تصاویر قبل و بعد از اجرای پروژه کانال دفع آبهای سطحی و اجرای کانیوو میدان امام خمینی (ره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.