شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دانشگاه آزاد خارگ دیدار کردند

طی نشستی صمیمانه شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ دیدار کردند

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، شهردار و اعضای شورای شهر طی نشستی صمیمانه با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ ، معاون و رئیس حراست این مجموعه دیدار کردند.
در ابتدای این نشست مهدی بخشی؛ رئیس شورای اسلامی شهر خارگ بخشی با اشاره به لزوم تداوم ارتباط نهادهای مسئول و نگاه ویژه به دانشگاه ها ، بر حمایت همه جانبه مجموعه شهرداری و شورای شهر از زحمتکشان عرصه علم و دانش در خارگ تاکید کرد و ادامه داد : دانشگاه به عنوان نهادی که تربیت فرهنگی، سیاسی، علمی و اجتماعی فرزندان کشور بر عهده دارد از اهمیت ویژه ای برخوردار است و تمام تلاش مسئولین باید معطوف به رونق و رشد دانشگاه ها باشد.
عبدالحمید صفایی شهردار خارگ نیز در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و عملکرد مجموعه شهرداری به ویژه در مبحث آموزش اذعان کرد : یکی از محورهای اصلی توسعه در هر منطقه ، ارتقای سطح فرهنگی،علمی آن منطقه می باشد که دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در هر دو زمینه نقش خود را به خوبی ایفا کرده است. مجموعه مدیریت شهری نیز همواره تمام توان و ظرفیت خود را به کار گرفته است تا با تکیه بر هدف والای تعالی فرهنگ در جزیره خارگ و در سایه تعامل مستمر با مجموعه آموزشی دانشگاه آزاد ، در خدمت رسانی به مردم بیش از پیش تاثیر گذار باشد.
یوسف وطن دوست؛ عضو شورای اسلامی شهر با تاکید بر نقش و اهمیت تعامل و ارتباط سازنده دانشگاه و جامعه اضافه کرد : همانگونه که جامعه و همچنین به طور خاص شهرداری و شورای اسلامی شهر می تواند در حوزه های مختلف یاری رسان دانشگاه باشد ، دانشگاه نیز مرکز علوم گوناگونی است که بهره گیری از آن ها در همه ی سطوح و نهادها خصوصا مدیریت شهری می تواند اثرات قابل توجهی را در جامعه به دنبال داشته باشد، از این رو ما معتقد به برنامه ریزی و اجرای کار علمی هستیم و از کمک های دانشگاه در حوزه مدیریت شهری استقبال خواهیم کرد.
لطف الله علیپور؛ عضو دیگر شورای اسلامی شهر نیز ضمن اشاره به ظرفیت های قابل توجه دانشگاه آزاد اسلامی خارگ اذعان کرد : خوشبختانه با رویکرد مثبت ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی خارگ شاهد تغییرات و جهش ملموس و قابل توجهی در ارتقای سطح آموزشی این مجموعه بوده ایم که امید است توسعه مستمر بستر و سطح علم و دانش در جزیره ، آبادانی روزافزون شهر را در پی داشته باشد. از جمله اقداماتی که در این مسیر می تواند موثر واقع شود ، اهتمام مجموعه دانشگاه آزاد خارگ در افزودن رشته های جدید به دانشگاه آزاد خارگ به خصوص در سطوح کاردانی و کارشناسی ارشد است که امیدواریم با تلاش زحمتکشان این عرصه در خارگ این امر محقق شود.
دکتر قائدی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خارگ در پایان ضمن قدردانی از مساعدت و همکاری های مستمر مجموعه شهرداری و شورا عنوان کرد : میزان رضایتمندی مردم نشانگر تلاش و اهتمام مجموعه‌های شهرداری در راه خدمتگزاری واقعی و صادقانه به مردم است و تاکنون نیز تعامل مناسبی میان شهرداری و شورا با دانشگاه برقرار شده است که امیدواریم با استمرار این تعاملات و دیدگاه مثبت مسئولین منطقه خصوصا مجموعه شهرداری و شورا ، شاهد آبادانی روز افزون خارگ به ویژه در مبحث علم و دانش باشیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.