شهردار خارگ: هیئت‌های مذهبی خارگ حمایت می‌شوند

احمد بارگاهی ظهر سه‌شنبه در جمع هیئت موسس و امنای موکب عزیز زهرا حسین(ع) خارگ اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی در ایام مختلف سال نقش بسیار مهم و پررنگی در برنامه‌های مذهبی دارند.

وی اضافه کرد: خادمین امام حسین (ع) با تلاش و کوشش خود در راستای آرامش و آسایش زوار و عزاداران حسینی فعالیت می‌کنند و به هر بهانه قدم‌های نیکی برای بهره بردن از الطاف خداوند و شفاعت اهل بیت (ع) برمی‌دارند.

شهردار خارگ خاطرنشان کرد: از این که شهر خارگ صاحب موکبی در مسیر زیارت حرمین شریفین، امام علی (ع) و فرزند گرامی ایشان امام حسین (ع) است، بسیار خرسندیم و باید بدانیم بدون نظر و اراده صاحب اصلی موکب خرید زمین در عراق، تجهیز و برپایی موکب به هیچ وجه امکان پذیر نبوده و همه اینها از الطاف آن امامان همام است.

وی تاکید کرد: همان‌گونه که مردم خارگ در راه‌اندازی موکب نقش بسزایی داشتند، بر ماست که در ادامه برای تداوم خدمت‌رسانی به زائرین شریف همت گماریم.

حجت الاسلام موسی کمالی امام جمعه خارگ نیز از افرادی که برای ایجاد موکب، خرید زمین و دیگر امورات موکب عزیز زهرا تلاش کردند قدردانی کرد و افزود: خدمتگزاری به عزاداران حسینی در قالب موکب، آن هم در موکبی از خارگ در نزدیکی بارگاه سالار شهیدان جزئی از آمال و آرزوهای ما بود که به لطف پروردگار و عنایت اباعبدالله این امر محقق شد و ما شاهد بودیم روزانه موکب عزیز زهرا حسین (ع)  میزبان هزاران عزادار حسینی بود.

اعضای هیئت امنای موکب به ارائه توضیحاتی از نحوه شکل گیری موکب و سختی‌های پیش روی خود پرداختند.

شهردار خارگ با اهدای لوح سپاس و تقدیم هدایا، از اعضای هیئت امنای موکب قدردانی کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.