شهردار خارگ: بازارچه کهن خارگ ساماندهی می‌شود

شهردار خارگ: بازارچه کهن خارگ ساماندهی می‌شود

شهردار خارگ از ساماندهی بازارچه کهن این جزیره خبر داد.

احمد بارگاهی صبح چهارشنبه در بازدید از بازار خارگ در خصوص آراستن بازارچه کهن خارگ به چترهای رنگین که کوچه چترها نام گرفته است اظهار داشت: بازارچه کهن خارگ، همانگونه که از نامش پیداست از قدیمی ترین بازارچه ها و محلات خارگ است که بواسطه نزدیکی به میدان امام خمینی (ره) و مرکز شهر روزانه مردم بسیاری از آن گذر دیدن می کنند.

وی افزود: با تصمیمی که در کمیته زیباسازی شهرداری گرفته شد به این نتیجه رسیدیم که این کوچه را با چترهای یک رنگ به صورت معلق بیاراییم که منظره جالب و جدیدی را برای عموم مردم به ارمغان بیاورد.

شهردار خارگ تصریح کرد: کوچه چترها تبدیل به گذری شده که با چترهای رنگی مسقف و سایه دلنشینش نمای نو و زیبایی را به وجود آورده است. چترهایی که هر کدام با طرح و رنگ متنوع در هوا معلقند و در ساعات مختلف روز نور و سایه چشم رهگذران را می نوازد، وزش باد موجب حرکت چترها می‌شود.

بارگاهی یادآور شد: در فصول بارندگی نیز قطرات باران از لابه‌ لای چترها باعث ایجاد فضایی سرزنده و شاداب می شود. رنگ‌های چترها و تاثیری که بر محیط این محدوده گذاشته است، نشان‌دهنده نقش رنگ بر روح شهر است.

وی افزود: امیدواریم اجرای چنین طرح هایی، بدنه شهری را زیباتر از گذشته کند و شعار خارگ در مسیر توسعه با انجام چنین پروژه هایی روز به روز به تحقق دست یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.