جشن شهروندی شهرداری ، قدمی نو در راستای فرهنگ سازی شهری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : پنجشنبه شب مورخ ۹۶/۱۱/۵ از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ ، جشنی با محوریت تکریم شهروند و القای حقوق شهروندی در پارک ساحلی جزیره خارگ برگزار شد .

این مراسم با حضور بخشدار ویژه خارگ ، شهردار ، اعضاء شورای اسلامی شهر و عده کثیری از شهروندان در بخش های متنوعی چون : مسابقه ، موسیقی پاپ ، تئاتر طنز برگزار شد  و لحظات شادی را برای حاضرین به ارمغان آورد .

عبدالحمید صفایی شهردار خارگ در سخنانی با خیر مقدم به حاضرین در مراسم جشن شهروندی ، به بیان وظایف شهرداری در تکریم همشهریان پرداختند و افزودند ؛ شهرداری خارگ با رویکردی جدید در صدد آن است تا این جزیره مرجانی را به آنچه استحقاقش را دارد برساند .

اجرای گروه موسیقی آراکیا ، تئاتر طنز گروه لاجوردی با کارگردانی و نویسندگی عبد بناری و اهدای جوایز مسابقه ناردون که با عنوان زشتی ها و زیبایی های شهرمان در فضای مجازی برگزار شده بود از دیگر بخش های جشن بزرگ شهروندی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ بود .

لازم به ذکر است در بخش های مختلف این جشن بزرگ ، پیام های شهروندی در زمینه های مختلف فرهنگی – اجتماعی در قالب مسابقه و تئاتر و .. گنجانده شده بود تا با زبانی گویا و قابل درک ، قدمی در راستای ارتقای سطح فرهنگ در جزیره برداشته شود .

گزارش تصویزری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.