کارخانه آسفالت شهرداری در مسیر پیشرفت قرار دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : عبدالحمید صفایی شهردار جزیره خارگ در سخنانی با ابراز رضایت از روند اجرای آسفالت در جزیره ، رشد تولید و پخت آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری را قابل قبول توصیف کرد .

شهردار خارگ در ادامه با بیان اینکه در دوره مدیریت وی جانی دوباره به کالبد کارخانه آسفالت شهرداری خارگ داده شده است خاطر نشان کرد : در ابتدا با برنامه ریزی بعمل آمده توانستیم با هزینه ای بسیار کم کارخانه را آماده به کار و پخت اولیه را شروع کنیم .

مدیریت شهری خارگ افزود : با نهضتی بی سابقه توانستیم در مدت زمان کوتاه با بکارگیری نیروی های مجرب پخت آسفالت را شروع کرده و معابر و خیابان های شهر از جمله : خیابان های هوادریا – بوستان معلم (پیرامون ساختمان شهرداری) – چاه قندی و کوچه قائد زاده و بولوار شهداء را با چهره ایی جدید جهت استفاده شهروندان آماده سازیم .

استفاده از پلیمر لوکوبیت در پخت آسفالت اتفاق بسیار نیکی بود که در جزیره مرجانی خارگ رقم خورد ، پلیمری که استفاده از آن بهره بسیار بالایی دارد و کیفیت کار را دو چندان می سازد .

شهردار خارگ با اشاره به لزوم حفظ عملکرد فعلی و تلاش برای ارتقاء سطح فعالیت کارخانه تصریح کرد : در اواخر سال ۱۳۹۶ اقدام به نصب باسکول ۶۰ تنی در محل کارخانه آسفالت نمودیم و برنامه داریم تا با گسترش فعالیت کارخانه و زیرساختهای مورد نیاز ُ مجموعه شهرداری خارگ را از نظر درآمد زایی نیز ارتقاء بخشیم .

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.