افتتاح کتابخانه مسجد بلال با حضور مدیریت شهری و اعضا شورای اسلامی شهر

ه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری و شورای اسلامی شهر خارگ : با حضور شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر ، معتمدین و فعالین فرهنگی محترم اهل سنت خارگ ، از ساختمان کتابخانه مسجد بلال، رونمایی شد .

مسجد بلال خارگ عصر دیروز میزبان مدیران شهرداری و شورا بود ، نوجوانان و جوانانی که با شور و اشتیاق فراوان آماده رونمایی از ظاهر جدید کتابخانه مسجد بلال بودند . این مکان به همت دارالقرآن مسجد جامع اهل سنت احداث گریده است .

شهردار خارگ و ریاست شورای اسلامی شهر خارگ در سخنانی این اقدام را در جهت ارتقا سطح فرهنگ کتاب و کتابخوانی و فراهم نمودن فضایی زیبنده جهت استفاده شهروندان اهل سنت عنوان کردند ستودند و خاطرنشان کردند : شهرداری و شورا بعنوان یکی از متولیان فرهنگ در جزیره خارگ ، سعی دارند در تمامی حوزه ها علی الخصوص امور فرهنگی فعالیت نمایند چرا که مقوله فرهنگ ، بویژه کتاب و کتابخوانی میتواند در داشتن جامعه ایی اخلاق مدار و آگاه بسیار تاثیرگذار باشد .

شهردار و رئیس شورای اسلامی خارگ از حمایت تمامقد شهرداری در خدمت به جامعه محترم اهل سنت خارگ خبردادند و افزودند : شیعه و سنی در خارگ با احترام و برابری زندگی میکنند و اتحاد مثال زدنی نیز در بینشان حاکم بوده وخواهد بود . امیدواریم با اجرای پروژه های فرهنگی در آینده ایی نزدیک و شکل گیری تعاملات بیشتر ، بیش از پیش در جهت اعتلای فرهنگ درجزیره سهیم باشیم .

گزارش تصویری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.